تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی M42 5G سامسونگ در فهرست کنسول گوگل پلی دیده شد

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، گلکسی M42 نسخه‌ی فایو جی در فهرست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. همان‌طورکه می‌دانید، رویداد ویژه‌ی سامسونگ فردا، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، برگزار می‌‌شود که انتظار داریم قبل از شروع مراسم، سامسونگ گلکسی M42 5G را معرفی کند. آخرین اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد مشخصات M42 5G شبیه گلکسی A42 5G است؛ از‌جمله تراشه‌ی اسنپدراگون 750G و صفحه‌نمایش HD+. در این اطلاعات، حتی کد‌های دستگاه (a42xq) هم مشابه هستند.

گلکسی M42 5G در فهرست کنسول گوگل پلی

مقاله‌ی مرتبط:

گلکسی ام ۴۲ به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد بود و با سیستم عامل اندروید ۱۱ و احتمالا رابط کاربری One UI 3.1 عرضه خواهد شد.همچنین، انتظار می‌رود این گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی Super AMOLED، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت بهره‌مند باشد. گفته می‌شود گلکسی M42 5G با قیمتی بین ۲۰،۰۰۰ تا ۲۵،۰۰۰ روپیه (۲۷۰ تا ۳۵۵ دلار) در بازار هند فروخته می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی M42 5G سامسونگ در فهرست کنسول گوگل پلی دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..