تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمی از کاربران ایالات متحده به خرید گوشی تاشو علاقه‌مندند

در‌حال‌حاضر، گوشی‌های تاشو مختلفی در بازار وجود دارد؛ ازجمله گلکسی زد فولد ۲ و موتورولا ریزر. در آینده نیز به فهرست گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ اضافه خواهد شد. نظرسنجی‌ تازه‌ای که در ایالات متحده انجام شده، محبوبیت روزافزون گوشی‌های تاشو در‌مقایسه‌با مدل‌های استاندارد را نشان می‌دهد. درواقع، نزدیک به نیمی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی از تمایل به خرید مدلی از گوشی‌های تاشو به‌جای تلفن‌های هوشمند استاندارد خبر داده‌اند. 

طبق گزارش CNet، افراد بزرگ‌سال فراوانی که در نظرسنجی شرکت کرده‌اند، مدلی از گوشی‌های ساخت شرکت ال‌جی را داشته‌اند. ۵۹ درصد از این افراد گفته‌اند به خرید گوشی تاشو علاقه‌مندند. این در حالی است که ال‌جی از تعطیلی بخش موبایل خود در ماه جولای خبر داده و درواقع شرکت‌کنندگان در نظرسنجی باید از میان شرکت‌هایی مانند سامسونگ و موتورولا گوشی تاشو دلخواهشان را بخرند.گفتنی است میزان علاقه شرکت‌کنندگان به خرید گوشی تاشو در میان دارندگان تلفن هوشمند سامسونگ به ۵۲ درصد و در میان دارندگان تلفن هوشمند اپل به ۴۷ درصد می‌رسد.

آمار مرتبط با دارندگان آیفون اهمیت فراوانی دارد؛ زیرا برخلاف دارندگان گوشی سامسونگ، اپل هنوز تلفن هوشمند تاشو معرفی نکرده و مشخص نیست برنامه‌ای برای عرضه آیفون تاشو دارد یا خیر. ماه ژانویه، اخباری منتشر شد که اپل مشغول کار روی نمونه‌ای اولیه از آیفون تاشو است؛ بااین‌حال، برخی از افشاگران ازجمله مینگ‌چی کو عقیده دارند که چنین محصولی در سال ۲۰۲۳ روانه بازار می‌شود.

با نگاهی به محصولات اپل می‌توان استنباط کرد که گفته مینگ‌چی کو به واقعیت نزدیک است. درواقع، کوپرتینویی‌ها در برخورد با ترندها یا ویژگی‌های مدرن بسیار صبور هستند و تنها زمانی به‌سراغ آن می‌روند که از موفقیت و فروش مناسب محصول در بازار مطمئن شوند.

از نگاه اکثر شرکت‌کنندگان، راحتی در استفاده روزمره مهم‌ترین خصیصه‌ای است که گوشی تاشو باید داشته باشد. بااین‌حال، یک‌سوم از شرکت‌کنندگان گفته‌اند برخورداری گوشی هوشمند از ویژگی‌های خاص باعث جلب‌توجه آن‌ها می‌شود و برای یک‌چهارم از شرکت‌کنندگان نیز متفاوت‌بودن و داشتن وجه تمایز گوشی تاشو با محصولات دیگر موجود در بازار اهمیت دارد.

مقاله‌های مرتبط:

افزون‌براین، درباره افرادی که به خرید گوشی تاشو علاقه‌مند نیستند، اطلاعات جالبی وجود دارد. از بین این افراد، نیمی گفته‌اند که دلیل انتخاب‌نکردن گوشی تاشو ترس از خراب‌شدن و شکستن آن است و ۴۳ درصد نیز گفته‌اند پس از مدتی ترند گوشی‌های تاشو به دست فراموش سپرده خواهد شد و دیگر کسی از چنین محصولاتی استفاده نخواهد کرد.

ناگفته نماند تقریبا یک‌سوم شرکت‌کنندگانی که به خرید گوشی تاشو علاقه‌مند نیستند، قیمت گران این دسته از تلفن‌های هوشمند را از عوامل بی‌علاقگی به خرید گوشی تاشو عنوان کرده‌اند علاوه‌براین، ۲۶ درصد از شرکت‌کنندگان از طراحی ظاهری گوشی‌های تاشو رضایت ندارند و ۱۵ درصد نیز گفته‌اند که برند دلخواهشان هنوز گوشی تاشو معرفی و روانه بازار نکرده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت چیست؟ آیا به خرید گوشی تاشو علاقه‌مندید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمی از کاربران ایالات متحده به خرید گوشی تاشو علاقه‌مندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..