تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد کم بیننده‌ترین مراسم اسکار در تاریخ، شکسته شد

روز گذشته، نود و سومین دوره جوایز اسکار (اسکار ۲۰۲۱) برگزار شد و همان‌طور که گمان می‌رفت،  Nomadland توانست جایزهٔ اسکار بهترین فیلم سال را دریافت کند؛ اما اسکار ۲۰۲۱ حواشی بسیاری داشت و آمارهای عجیبی  به ثبت رساند.

یکی از تعجب‌آورترین آمارها، تعداد بینندگان اسکار ۲۰۲۱ است که کمترین مقدار در تاریخ برگزاری  این مراسم محسوب می‌شود. طبق آمار منتشرشده توسط HollywoodReporter، تعداد بینندگان اسکار ۲۰۲۱ به ۹٫۸۵ میلیون نفر رسید و از  بینندگانی که در ردهٔ سنی ۱۸ تا ۴۹ سال قرار دارند، امتیاز بسیار پایین ۱٫۹ به اسکار ۲۰۲۱ تعلق گرفته است.

سال گذشته، اسکار ۲۰۲۰ با ۲۳٫۶۴ میلیون بیننده به اتمام رسید و از ردهٔ سنی ۱۸ تا ۴۹ سال توانست امتیاز ۵٫۳ از ۱۰ دریافت کند. با مقایسهٔ آمار اسکار ۲۰۲۱ با اسکار ۲۰۲۰ می‌توان گفت نه‌تنها تعداد بیننده کاهش یافته است؛ بلکه از دید بخش قابل‌ توجهی از افرادی که مراسم را مشاهده کرده‌اند، کیفیت برگزاری مراسم افت شدیدی داشته؛ البته ممکن است برخی از بینندگان به دلایل دیگری مانند نارضایتی از نتایج، امتیاز کم به مراسم داده باشند. 

اسکار ۲۰۲۱ با افت ۵۸ درصدی بیننده توانست لقب کم‌بیننده‌ترین مراسم تاریخ اسکار را به خود اختصاص بدهد؛ آماری که البته تنها گریبان‌گیر اسکار نبوده و برای رویدادهای دیگر نیز رخ داده است. مراسم گرمی امسال با ۵۱ درصد، گلدن گلوب با ۶۲ درصد و SAG Awards با ۵۲ درصد کاهش تعداد بیننده مواجه شده‌اند؛ البته این تنها آمار اولیه از تعداد بینندگان اسکار ۲۰۲۱ است و آمار نهایی طی روزهای آینده و احتمالاً در روز پنج‌شنبه این هفته اعلام خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

نحوه برگزاری اسکار ۲۰۲۱ نیز با نقدهایی همراه شده است و بسیاری تغییر زمان اعلام برنده بهترین فیلم و اعلام آن پیش از بهترین بازیگر زن و مرد را تصمیمی اشتباه و ضعیف توصیف کرده‌اند و اعلام لحظه انتخاب برنده آخر را پایانی ضعیف برای اسکار ۲۰۲۱ دانسته‌اند. البته مراسم اسکار پربیننده‌ترین برنامهٔ شبکهٔ ABC طی چند ماه گذشته و از زمان پخش فینال مسابقات بسکتبال NBA با ۸٫۸۹ میلیون بیننده بوده است.

به نظرتان چه دلایلی به کاهش بینندگان اسکار ۲۰۲۱ کمک کرده است؟ نظر خود را با دیگر اعضای زومیت به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد کم بیننده‌ترین مراسم اسکار در تاریخ، شکسته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..