تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایلان ماسک میزبان برنامه Saturday Night Live می‌شود

ایلان ماسک بیشتر به خاطر تأسیس شرکت‌هایی مانند تسلا و اسپیس ایکس شناخته می‌شود؛ اما کارهای اخیر وی از جمله توییت‌های جنجالی در مورد مسائل مختلف  و به‌خصوص بیت کوین، سبب شده است او در میان افراد خارج از حوزهٔ فناوری نیز معروف شود. 

اخیرا صفحهٔ رسمی برنامهٔ Saturday Night Liveا(SNL) توییتی منتشر کرده است که طبق آن، ایلان ماسک ۸ می (۱۸ اردیبهشت) میزبانی  این برنامه را به عهده خواهد داشت. The Verge گزارش می‌دهد که مایلی سایرس مهمان دیگر برنامه خواهد بود و برخی از آهنگ‌های خود را به‌صورت زنده اجرا خواهد کرد.

با نگاهی به توییت‌های ایلان ماسک می‌توان گفت که وی شخصیتی طناز دارد؛ اما مشخص نیست که آیا می‌تواند برای ۹۰ دقیقه مردم را بخنداند یا خیر. درواقع می‌توان گفت چالشی بزرگ بر سر راه مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس قرار دارد و باید میزبانی یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی را به عهده بگیرد.

توییت برنامه Saturday Night Live در مورد حضور ایلان ماسک

ماسک طی سال‌های گذشته در برنامه‌های مختلفی به‌عنوان مهمان حضور داشته است که از آن جمله می‌توان به حضور وی در فیلم مرد آهنین ۲ (Iron Man 2)، سریال بیگ‌بنگ تئوری، سیمپسون‌ها و یانگ شلدون اشاره کرد؛ اما جنجالی‌ترین برنامه‌ای که او در آن شرکت داشت، پادکست جو روگان بود که طی آن، ایلان ماسک ماری‌جوانا استعمال کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

ایلان ماسک توانسته است با حرکات عجیب خود نظرات بسیاری را جلب کند و در مرکز توجهات رسانه‌ها قرار بگیرد؛ اما به‌شدت مورد انتقاد برخی از کاربران در فضای مجازی قرار می‌گیرد. بسیاری از کاربران به‌خصوص در حوزهٔ فناوری، حرکات ایلان ماسک را برازندهٔ مدیری در سطح شرکت‌هایی مانند تسلا و اسپیس ایکس نمی‌دانند.

بااین‌حال حرکات ایلان ماسک توانسته است به شهرت و معروفیت وی اضافه کند. باید دید حضور وی به‌عنوان میزبان برنامهٔ Saturday Night Live چگونه پیش خواهد رفت و آیا مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس بار دیگر جنجال‌آفرین خواهد شد یا خیر.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایلان ماسک میزبان برنامه Saturday Night Live می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..