تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ ترکیه به بایدن درباره نسل‌کشی ارامنه

به گزارش خبرگزاری آناتولی، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه با انتشار مطلبی در حساب توئیتر خود در واکنش به اظهارات جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا درباره به‌ رسمیت شناختن نسل‌کشی ارامنه در دوران امپراتوری عثمانی، تاکید کرد: ما این اظهارات که تنها پایه آن پوپولیسم است را کاملا رد می‌کنیم.

چاووش‌اوغلو افزود: کلمات نمی‌توانند تاریخ را تغییر دهند. ما نیز نمی‌توانیم تاریخ خود را از کسی دیگر یاد بگیریم.

وی تصریح کرد: فرصت طلبی سیاسی بزرگترین خیانت به صلح و عدالت است. ما این اظهارات که تنها پایه آن پوپولیسم است را کاملا رد می‌کنیم.

همچنین فخرالدین آلتون، رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه گفت: ما قاطعانه شناسایی وقایع ۱۹۱۵ به عنوان «نسل‌کشی» از سوی دولت بایدن را رد و آن را به شدت محکوم می‌کنیم.

آلتون افزود: از آنجا که مقامات واشنگتن تصمیم گرفته‌اند بر تاریخ پر غرورمان سایه بیندازند، روز بسیار ناخوشایندی را در روابط دو جانبه خود تجربه می‌کنیم.

آلتون تاکید کرد: مقامات آمریکایی متاسفانه حین بیان این اظهارات در برابر خواسته‌های لابی‌ها زانو زده‌اند.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ ترکیه به بایدن درباره نسل‌کشی ارامنه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..