تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سری ذن فون ۸ ایسوس در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ معرفی خواهد شد

ایسوس رسما تاریخ معرفی سری بعدی ذن فون را اعلام کرد. به گفته‌ی این شرکت، سری ذن فون ۸ در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران معرفی خواهد شد. ایسوس در وب‌سایت خود شمارش معکوس را شروع کرده است که به زمان معرفی این گوشی‌ها اشاره دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

ایسوس در تیزرهایی به عملکرد و سایز کوچک اشاره کرده است. شایعات به این موضوع اشاره دارند که ایسوس ذن فون ۸ مینی به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است. ذن فون ۸ مینی یکی از کوچک‌ترین اعضای خانواده ایسوس به حساب می‌آید که ابعاد جمع‌وجوری دارد.

به گفته جی‌اس‌ام‌آرنا و بر اساس شایعات، ایسوس سه مدل ذن فون ۸ معرفی خواهد کرد که هنوز اطلاعات زیادی از دو گوشی دیگر این شرکت در اختیار نداریم: پس تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه باید صبر کنیم. البته به احتمال زیاد در طول روزهای آینده اخبار و شایعات بیشتری درباره این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سری ذن فون ۸ ایسوس در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..