تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۵ نفر از نامزدهای مراسم اسکار NFT دریافت می‌کنند

پروژه‌ای جدید قرار است توکن غیر قابل معاوضه (NFT) به‌عنوان هدیه به ۲۵ بازیگر مرد، بازیگر زن و کارگردانانی که به‌خاطر نقش‌شان در فیلم‌های برتر نامزد شده‌اند اعطا کند. آن‌طور که کوین‌تلگراف می‌نویسد، پروژه‌ای که در همکاری بین Rarible (مارکت‌پلیس آنلاین)، Metaversal و AdVenture Media ایجاد شده است به ۲۵ نفر از ۱۱۵ نفری که برای جوایز اسکار امسال نامزد شده‌اند سه توکن غیر قابل معاوضه به‌عنوان هدیه‌ی غیررسمی می‌دهد.

این پروژه NFTها را به افرادی در هالیوود که نامزد بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین کارگردان شده‌اند اعطا می‌کند. تمامی NFTهای دیجیتالی توسط جان نورلندر، شایلین والاس، روکو دیسپیریتو و هنرمندان دیگر طراحی شده‌اند و نام افراد برنده روی آن‌ها حک می‌شود.

برنده‌ی هر دسته،‌ یک NFT دیگر را که در Rarible به حراج گذاشته می‌شود دریافت می‌کند. گزارش‌ها می‌گویند بخشی از درآمد یا کل آن به مؤسسه‌ای خیریه اعطا خواهد شد. از آن‌جایی که NFTها در دنیای واقعی وجود ندارند، پروژه‌ی مورد اشاره یک برچسب به هر کیف اضافه می‌کند و به نامزدها امکان می‌دهد هدیه‌شان را از طریق والت Portis دریافت کنند. 

یکی از NFT ها / توکن غیر قابل معاوضه مراسم اسکار

NFT طراحی‌شده توسط شایلین والاس

یوسی هسن، از سرپرستان پروژه‌ی جدید،‌ می‌گوید انگیزه‌ی توزیع NFT در کیف‌های هدیه این بوده که نشان دهند چه کارهایی را می‌توان با NFT انجام داد. او همچنین می‌گوید که با این کار،‌ توجه بقیه به اهداف خیرخواهانه بیش‌ازپیش جلب می‌شود و می‌توان به موفقیت بزرگی که این نامزدها به دست آورده‌اند ادای احترام کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

یکی از NFTها، اثری است که توسط انیمیشن‌سازی سه‌بعدی با نام آندره اوشیا ساخته شده و به چادویک بوزمن، ستاره‌ی فقید فیلم Black Panther، ادای احترام می‌کند. بوزمن به‌دلیل سرطان روده‌ی بزرگ چند ماه پیش درگذشت بااین‌حال به‌دلیل بازی در فیلم Ma Rainey’s Black Bottom، امسال نامزد شده است. درآمد حاصل از فروش NFT بوزمن به بنیاد سرطان روزه‌ی بزرگ اهدا خواهد شد. 

برخی از متخصصان اعتقاد دارند صنعت فیلم هالیوود باید به بلاک‌چین منتقل شود تا خالقان جدید بتوانند با غیرمتمرکزسازی قدرت در این حوزه، «مسیرهای سنتی انحصاری» پروژه‌ها را دور بزنند. شماری از سریال‌ها و فیلم‌های مرتبط به رمزارزها طی چند وقت اخیر ظهور کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد فیلم‌های این چنینی کم‌کم مین‌استریم‌تر می‌شوند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۵ نفر از نامزدهای مراسم اسکار NFT دریافت می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..