تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشوری برای سفری طولانی

کشوری برای سفری طولانی گردشگری در پرتغال 

دانستن زبان پرتغالی باعث می شود با فرهنگ و تاریخ نه تنها کشور پرتغال بلکه با 5 کشور دیگر از جمله کشور برزیل آشنا شد . فادو نبرد و سبک موسیقی اش که مختص کشور پرتغال است که این سبک از موسیقی اشک در چشمان جمع می کند و طرفداران بیشماری در سرتاسر جهان دارد.کشور پرتغال جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که یکی از بهترین کشورها برای رفتن به مسافرتی چند ماهه و لذت بردن از طبیعت بکر آن است.

کشور پرتغال از پربازدیدترین کشورهای اروپایی که جز مقاصد گردشگری اروپا  است. چون آب و هوای مطلوب و جاذبه های تفریحی فراوانی دارد .کشور پرتغال عضو اتحادیه اروپا و همچنین سازمان تجارت جهانی است. پرتغال در جنوب غربی اروپا با اسپانیا مرز خاکی مشترک دارد و مابقی اطرافش با اقیانوس اطلس هم مرز است،پایتخت کشور پرتغال،شهر لیسبون که قطب حمل و نقل بین المللی است .دومین شهر بزرگ حمل و نقل بین المللی پرتغال، شهر پورتو است. پرتغال پیشرفته ترین ترین شبکه جاده ای و راه آهن،فرودگاه و بندر در اروپا دارد.

زبان رایج یا زبان رسمی پرتغال

زبان پرتغالی را خواهرخوانده زبان اسپانیایی گویند با اینکه شباهت هایی بین این دو زبان است ولی تفاوت های بیشتری بین آن دو  وجود دارد.با تسلط بر زبان پرتغالی میتوان به راحتی یک کار با درآمد بالا در کشور پرتغال کسب کرد.

تعداد اندکی از آموزشگاه هایی که آموزش زبان اسپانیایی و زبان ایتالیایی دارند به آموزش زبان پرتغالی می پردازند که در تهران تنها آموزشگاه ،آموزشگاه زبان پرتغالی گویند.برای فوتبال دوستان هم که فوتبال کشور پرتغال و کشورهایی مانند برزیل که به زبان پرتغالی صحبت می کنند طرفداران زیادی دارند.

کشوری برای سفری طولانی

زبان پرتغالی ششمین زبان رسمی دنیا که به آن زبان رومی تبار گویندکه زبان رسمی 9 کشور دنیا است.اکثریت مردم پرتغال خارج از کشور زندگی می کنند و %5  از مردم پرتغال در کشور پرتغال زندگی می کنند و در زبان پرتغالی بیشتر از واژه های زبان یونانی و عربی استفاده شده است. بعضی بر این باورند که تفاوت میان زبان پرتغالی برزیل و پرتغال مثل زبان انگلیسی با لهجه امریکن و انگلیسی لهجه بریتیش است  

مد پرتغالی 

درکشور پرتغال این است که طراحان و خیاطان برای دوخت هر نوع لباسی از پارچه نامرغوب استفاده نمی کنند و کیفیت پارچه برای آنها بسیار حائز اهمیت است.صنایع عمده کشور پرتغال ماهیگیری، و مصنوعات چوب‌پنبه‌ای است و کشتیهای ماهیگیری آنان برای صید ماهی تا سواحل ایسلند برای صید ماهی پیش می روند و بیشترین قسمت چوب‌پنبه‌ای که در جهان مصرف می‌شود از درختان چوب‌پنبه‌ای است که در کشور پرتغال هستند.

کشوری برای سفری طولانی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشوری برای سفری طولانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..