تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات گوشی گیمینگ قدرتمند ردمی منتشر شد

براساس گزارش gsmarena، انتظار می‌رود ردمی در ماه جاری برند گوشی‌های مخصوص گیمینگش را راه‌اندازی کند. طبق اطلاعات منابع چینی، اولین گوشی گیمینگ ردمی به نمایشگر E4 امولد سامسونگ با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز خواهد بود. درباره‌ی مشخصات فنی نیز گفته می‌شود که این گوشی از تراشه‌ی Dimensity 1200 برخوردار خواهد بود و قیمت مناسبی نیز خواهد داشت. این گوشی جدید با باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی، طراحی عالی خود را تکمیل می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

بخش دیگری در این دستگاه وجود دارد که آن را بیشتر به دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در دنیای گیمینگ نزدیک می‌کند. محصول جدید ردمی دکمه‌هایی کناری خواهد داشت که می‌توانند به گیمر هنگام بازی امکانات بیشتری ارائه دهند. تیم ردمی این طراحی را از Black Shark، یکی دیگر از برندهای گیمینگ شیائومی، وام گرفته است. گفته می‌شود قیمت فروش این دستگاه جذاب از ۹،۹۹۹ یوئن چین (۳۰۵ دلار یا ۲۵۵ یورو) آغاز می‌شود.

هنوز درباره‌ی زمان عرضه‌ی این گوشی هوشمند اطلاعاتی در دست نداریم و باید تا آن زمان صبر کنیم و ببینیم جدیدترین محصول ردمی چه برتری‌هایی درمقایسه‌با دیگر رقبایش دارد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی گیمینگ ردمی چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات گوشی گیمینگ قدرتمند ردمی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..