تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامپیوتر مایکروسافت با طراحی موتور هواپیما به یک نفر هدیه داده می‌شود

مایکروسافت و ایکس باکس به مناسبت به‌روزرسانی فرانسه و بنلوکس برای بازی Microsoft Flight Simulator قصد دارند یک کامپیوتر گیمینگ به برنده‌ی مسابقه‌ی جدیدشان هدیه کنند. طراحی ظاهری پی سی گیمینگ مایکروسافت به‌گونه‌ای است که ما را یاد بازی Microsoft Flight Simulator می‌اندازد. این پی سی به موتور هواپیما (یا حداقل بخشی از موتور هواپیما) شباهت دارد.

آن‌طور که تامز هاردور می‌نویسد، جزئیات بیشتری از عرضه‌ی کامپیوتر گیمینگ منحصربه‌فرد مایکروسافت در شعبه‌ی فرانسه‌ی حساب توییتر ایکس باکس منتشر شده است.

کامپیوتر گیمینگ مایکروسافت از تراشه‌ی نسل یازدهمی Intel Core i7-11700K، کارت گرافیک Gigabyte Nvidia GeForce RTX 3070 (فعلا اشاره‌‌ای به مدل دقیق نشده است)، و مادربرد Z590 Aorus Elite AX قدرت می‌گیرد. این قطعات باعث می‌شوند کامپیوتر مایکروسافت قدرت پردازشی زیادی داشته باشد، بااین‌حال شاید نتوانند شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت را به بهترین شکل ممکن اجرا کند.

بررسی‌های تامز هاردور نشان می‌دهد Microsoft Flight Simulator حتی قوی‌ترین قطعات بازار را به‌شدت تحت فشار قرار می‌دهد، به‌خصوص در شرایطی که بخواهید بازی را با وضوح زیاد و فعال‌سازی جلوه‌های پیشرفته‌ی گرافیکی اجرا کنید. 

کامپیوتر گیمینگ موتور هواپیما مایکروسافت با مشخصات سخت افزاری رندر

برای مشاهده در ابعاد اصلی روی تصویر بالا کلیک کنید

با نگاهی به تصویر منتسب به کامپیوتر مایکروسافت متوجه می‌شویم که با دستگاهی بزرگ‌جثه طرف هستیم. مادربرد به‌کاررفته در کامپیوتر از نوع Full-ATX است، اما کیس کامپیوتر هم‌اندازه‌با کیس‌های Mid-Tower ATX به‌نظر می‌رسد. همین موضوع باعث می‌شود بخش اعظم موتور هواپیما صرفا تزئینی باشد و تأثیری روی خنک‌سازی دستگاه نگذارد. اگر فنِ جلویی موتور هواپیما جریان هوای خوبی برای خنک ماندن کیس ایجاد می‌کرد، شاهد طراحی بسیار جالب‌تری می‌بودیم؛ بااین‌حال چنین کیسی قطعا می‌توانست خطرناک باشد. 

مقاله‌ی مرتبط:

کیس گیمینگ مایکروسافت در ازای پرداخت پول عرضه نمی‌شود و شرکت ردموندی قصد دارد آن را به یک نفر که در مسابقه‌ی حساب توییتر ایکس باکس شرکت کند جایزه دهد. در حال حاضر نمی‌دانیم که مسابقه محدود به کاربران فرانسوی است یا خیر. برای شرکت در مسابقه باید توییت را ری‌توییت کنید، حساب کاربری فرانسوی ایکس باکس را فالو کنید و منشنی با هشتگ MicrosoftFlightSimulator# در زیر توییت بگذارید. ردموندی‌ها فعلا نگفته‌اند مسابقه تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند. 

سیستم دسکتاپ مایکروسافت شاید نتواند بازی Microsoft Flight Simulator را در بالاترین تنظیمات گرافیکی اجرا کند، اما بسیار منحصربه‌فرد و جذاب به‌نظر می‌رسد. نخستین باری نیست که مایکروسافت دست به چنین کاری می‌زند. ردموندی‌ها پیش‌تر یخچال فریزری را که طراحی شبیه ایکس باکس سری ایکس داشت تولید کردند و به یک رپر آمریکایی هدیه دادند. مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرد مینی‌فریزرهایی را با طراحی شبیه به کنسول جدیدش عرضه می‌کند. 

جدیدترین به‌روزرسانی بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون در دسترس قرار دارد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامپیوتر مایکروسافت با طراحی موتور هواپیما به یک نفر هدیه داده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..