تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال mydmc.ir

دیجیتال مارکتینگ، رشته پرطرفدار و آینده‌داری است که این اواخر متقاضیان زیادی پیدا کرده است. اگر اطلاعاتی جزئی درباره این حوزه داشته باشید احتمالاً تصورتان از شرکت در یک دوره دیجیتال مارکتینگ این است که یک سری مفاهیم و تعاریف را بیاموزید و بعد از ۳ ماه خودتان را یک بازاریاب دیجیتال معرفی کنید! اگر چنین عقیده‌ای دارید در کمال احترام باید بگوییم حتی درباره بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ و اساساً بازاریابی دیجیتال، نشنیده‌اید!

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال به‌عنوان یکی از بهترین‌ دوره‌های آموزشی در این حوزه فعالیت می‌کند. این دوره با بیش از ۲۰۰ ساعت آموزش و ۲۵۰ ساعت جلسه پرسش و پاسخ و رفع اشکال یکی از جامع‌ترین دوره‌های حال حاضر است که ۱۱ استاد برتر حوزه دیجیتال در آن به تدریس عناوین تخصصی می‌پردازند. این دوره به همت عادل طالبی براساس یک تجربه ۲۰ ساله در حوزه کسب‌وکارهای آنلاین و ۱۰ سال تجربه آموزش مباحث دیجیتال مارکتینگ و مدیریت کسب‌وکارهای دیجیتال تشکیل شده است.

آقای عادل طالبی، یکی از باسابقه‌ترین مدرسین بازاریابی دیجیتال، به‌صراحت در تمام وبینارها و گفتگوهایشان تأکید کرده‌اند که مسیر حرفه‌ای شدن در حوزه دیجیتال مارکتینگ مانند پخت آش است، باید جا بیفتد. به‌علاوه ایشان در ویدیوهایشان هر جا صحبت از دیجیتال مارکتینگ می‌شود می‌گویند: «بازاریابی دیجیتال، آمپول، قرص، کپسول یا شربت ندارد. باید وقت بگذارید، بیاموزید، تجربه کنید تا در نهایت بتوانید تجربه موفقی در کسب‌وکار در فضای آنلاین داشته باشید.»

هر چند دیجیتال مارکتینگ در ابتدا ساده به نظر می‌رسد، اما اگر از صاحبان کسب‌وکارهای موفق در این زمینه بپرسید، اکثر آن‌ها مهارت بازاریابی آنلاین را از یک مدرس آموخته‌اند. چراکه به این باور رسیده‌اند برای جا افتادن در دنیای کسب‌وکار، مطالعه و ترجمه سایت‌های خارجی هرگز کافی نیستند و باید برای یادگیری این فن در کلاسی شرکت کرد که مدرس آن از ارائه تجربیات خود ترسی نداشته باشد.

 دیجیتال مارکتینگ به‌عنوان یکی از چندین شغل پردرآمد در ۵ سال آینده در منابع مختلف معرفی شده است و با توجه به تغییر زندگی و گرایش مردم به خرید‌های آنلاین، دور از انتظار هم نیست. دنیای مجازی به‌قدری به دنیای حقیقی پیوند خورده که اگر در فضای آنلاین از شما نام و نشانی به چشم نخورد، فرصت‌های زیادی را از دست‌ داده‌اید. کسب‌وکارهای موفق در طی سال‌های آینده، آن‌هایی خواهند بود که بتوانند چهره واقعی‌شان را به مشتریان و افراد نشان دهند. یکی از بهترین راه‌های افزایش فروش و کسب موفقیت نه‌تنها در زمینه شغلی بلکه در زمینه برندسازی شخصی، شرکت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال و یادگیری صفر تا صد مهارت‌های بازاریابی اینترنتی است.

چرا باید در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کنید

پاسخ واضح است. دیجیتال مارکتینگ، به هرگونه بازاریابی محصول و خدمات از طریق ابزارهای اینترنتی و الکترونیکی گفته می‌شود. مخاطب و مشتری امروز، کافی است اراده کند تا در کسری از ثانیه با حجم زیادی از اطلاعات روبه‌رو شود. برای دیده شدن باید در جایی ویترین مغازه‌تان را به نمایش بگذارید که محل عبور افراد است و این محل جایی جز گوگل و شبکه‌های اجتماعی نیست. راز موفقیت سایت‌هایی که در معرض نمایش هستند، داشتن مهارت بالا در دیجیتال مارکتینگ است.

سرمایه‌گذاری در یادگیری، افزایش مهارت و اطلاعات شما برگ برنده شما خواهد بود. حق دارید که برای صرف هزینه و وقت، بهترین گزینه و بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید چراکه در جهان دیجیتالی امروز، زمان حرف اول را می‌زند.

چطور بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنید

زمان مهم‌ترین سرمایه هر شخص است. ما برای شما بیست سال زمان بیشتر خریده‌ایم و با اطمینان باید بگوییم برای موفقیت، پیشرفت تضمینی و بازدهی مؤثر از شرکت در یک دوره دیجیتال مارکتینگ، عادل طالبی هر آنچه نیاز دارید را در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال خود به اشتراک گذاشته است، اما قبل از آن توصیه می‌کنیم عادل طالبی را بهتر بشناسید. کافی است یک جست‌وجوی ساده انجام دهید تا از سابقه کاری و فعالیت ایشان در تدریس در دانشگاه تهران، سازمان مدیریت صنعتی و دیگر مراکز معتبر آموزشی مطلع شوید. یک مدرس دوره دیجیتال مارکتینگ باید علاوه بر سابقه تدریس موفق، در حوزه کسب‌وکار هم خوش بدرخشد.

هرچند نحوه بیان مطالب و کاربردی آن‌ها در یک دوره آموزشی اهمیت زیادی دارد، اما مهم‌تر از آن تجربه است. عادل طالبی در دو دهه فعالیت خود در حوزه آنلاین هم سابقه خوبی دارد و مشاور بزرگ‌ترین شرکت‌ها و سازمان‌های کشور بوده است. دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال عادل طالبی، شامل سرفصل‌های همیشگی و آمار و ارقام کپی شده و تکراری از سایت‌های خارجی نیست. آموزش سرفصل‌های اصلی بازاریابی دیجیتال همگی با نمونه‌های عینی و واقعی صورت می‌گیرد.

این دوره، به‌خوبی قدرت طلایی زمان را در دستان شما قرار می‌دهد. شما با شرکت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، هر جا که باشید، در هر زمانی‌که اراده کنید می‌توانید در کلاس حضور پیدا کرده و سؤالاتتان را از بخش پشتیبانی بپرسید. برنامه‌ریزی دقیق و داشتن یک مسیر اجرایی برای آموزش، وجه تمایز این دوره با سایر دوره‌های آنلاین است.

اگر در دوره‌های آنلاین شرکت کرده باشید، احتمالاً نگرانیِ دسترسی به محتوای تدریس شده پس از پایان دوره و البته به‌روز بودن مطالب را تجربه کرده‌اید؛ اما دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال عادل طالبی، با دسترسی همیشگی به سایت، خیالتان را از این موضوع راحت می‌کند. به‌علاوه، تجربه عملی استاد دوره این فرصت را به شما می‌دهد که از جدیدترین اطلاعات در حوزه دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شوید.

دوره دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی

دیجیتال مارکتینگ مانند بسیاری از رشته‌های علوم‌ انسانی، متناسب با نظریات و تجربیات افراد مختلف، متفاوت تدریس می‌شود. به همین علت ممکن است در دوره‌هایی که انسجام خوبی ندارند و تعداد مدرسین آن‌ها بیش از یک نفر است، مطالب متناقضی آموزش داده شود. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال تلاش شده تا با حضور ۱۰ استاد از بهترین‌ها و متخصصان برتر کشور، مسیر اصلی از دست نرود و مطالب مانند یک نخ تسبیح به‌هم‌پیوسته باشند. ضمن اینکه با شرکت در این دوره فرصت این را خواهید داشت تا مطالبی را بیاموزید که در بهترین مراکز آموزشی تدریس شده و حالا به‌صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است.

بهترین مدرسین حوزه دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی در حوزه آنلاین یکی از گسترده‌ترین و جدیدترین روش‌های فروش است. فضای دیجیتال، خود به چند بخش تقسیم می‌شود و با توجه به تخصصی بودن هر یک، افراد پس از گذراندن دوره‌های عمومی، اقدام به یادگیری مهارت در یک حوزه تخصصی می‌کنند. در دوره دیجیتال مارکتینگ سعی شده تا از بهترین و متخصص‌ترین افراد هر حوزه برای تدریس آن مبحث دعوت شود. علاوه بر این، پاسخگویی به سؤالات شرکت‌کنندگان هم توسط همان افراد است و این مسئله باعث می‌شود تا دانشجویان بتوانند مطالب را به شکل دقیق و درست، از بهترین شخص ممکن فرابگیرند.

اساتید دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

اساتید دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

عادل طالبی: متخصص حوزه سئو و استراتژیست کسب‌وکارهای آنلاین

هاتف تالویی: مدرس گوگل ادز، مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ HDM

محمدجواد مجلسی: مدیر باشگاه مشتریان تپسی، مدیر ارتباطات فروشندگان دیجی‌کالا

علیرضا کاظم‌زاده: مدیر شبکه‌های اجتماعی لندو و تیمچه، مدیر روابط عمومی لندو و تیمچه

یاور مشیرفر: استراتژیست محتوا، مدیر ارشد محتوای بیتستان

حامی غفاری: مدیر محتوای وب 24، مدرس حوزۀ محتوا 

حجت قناد: مدیر پرفورمنس مارکتینگ پینکت، مدیر CRO در Web24

کاربردی بودن محتوای دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

رویکرد اجرایی در آموزش بازاریابی دیجیتال باید به‌گونه‌ای تنظیم شود که بتواند پاسخگوی نیازهای شما در سال‌های آینده هم باشد. دیجیتال مارکتینگ حوزه‌ای است که تغییرات در آن سریع‌تر از حالت عادی رخ می‌دهد و ابزارهای الکترونیکی مورداستفاده در این حیطه، مدام به‌روزرسانی می‌شوند.

این مسئله از دید تیم دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال هم دور نمانده و همین مسئله تبدیل به  راز موفقیت و تمایز اصلی دوره دیجیتال مارکتینگ او با دیگران است. عادل طالبی معتقد است در این دوره، یاددادن بازاریابی دیجیتال، هدف اصلی نیست بلکه او روش یادگیری بازاریابی دیجیتال را به شما می‌آموزد. 

پروژه‌محور بودن دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال

تمرین و اجرایی کردن مطالب آموزشی در طول دوره، هفته ‌به ‌هفته از شما به‌عنوان پروژه خواسته می‌شود تا بتوانید پس از یک سال تلاش و تمرین، با موفقیت از دریای دیجیتال مارکتینگ ماهی بگیرید.

اگر صرفاً به‌دنبال مدرک و گواهی هستید این دوره مناسب شما نیست؛ اما واقعیتی که باید با آن روبه‌رو شوید این است که تجربه در دنیای کسب‌وکار حرف اول را می‌زند و مدرک تأثیری در استخدام یا موفقیت شما ندارد. تمرین‌ها و پروژه‌های عملی شما پس از پایان دوره نشان‌دهنده سطح مهارت و پیشرفت شما خواهد بود. به‌علاوه آشنایی و ارتباط مؤثر یکی از مهارت‌های پررنگ در کسب‌وکارها است که با شرکت در دوره بازاریابی دیجیتال عادل طالبی امکان شبکه‌سازی را هم خواهید داشت.

استفاده از تمام ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در روند آموزشی

همه ما برای شرکت در یک دوره آموزشی، یک روند ثابت داریم. ثبت‌نام می‌کنیم، در کلاس شرکت می‌کنیم و در انتها کلاس را پایان می‌رسانیم؛ اما یک نکته را فراموش نکنید! دوره‌های دیجیتال مارکتینگ مانند سایر دوره‌ها و کلاس‌ها نیستند. یک دوره بازاریابی دیجیتال، خود باید از ابزارهای دیجیتال استفاده کند و شما را در معرض استفاده از آن‌ها هم قرار دهد. در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال تا حد ممکن از بیشتر ابزارها برای آموزش استفاده می‌شود. شرکت‌کنندگان برای یادگیری از ابزارهای متفاوت مانند ویدئوها؛ وبینارها، لایو اینستاگرامی، فرم‌های آنلاین و مانند آن استفاده می‌کنند. نتایج تمرین‌ها با آن‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود و در طی دوره سایت اعضای دوره بررسی می‌شود تا مشکلات آن‌ها بررسی شود. 

سرفصل‌های دوره دیجیتال مارکتینگ

سرفصل‌های دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال، تمام خلأهای موجود در آموزش‌های دیجیتال مارکتینگ را به‌خوبی پر کرده است. سرفصل دقیق و کامل دوره بازاریابی دیجیتال را در ادامه ذکر خواهیم کرد؛ اما باید بدانید که برای موفقیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، باید به مخاطب ارزش بدهید. ضمن اینکه علاوه بر اطلاعات و آگاهی از سرفصل‌های معمول، فراموش نکنید که دانستن مطالب و موضوعات مرتبط مدیریتی و حقوقی با دیجیتال مارکتینگ، برای فعالیت در دنیای کسب‌وکار آنلاین از ملزومات است.

موضوعی که در هیچ‌ یک از دوره‌های آنلاین بازاریابی دیجیتال، میان سرفصل‌های آموزشی نیست. شما با شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی می‌توانید از تجربیات او به‌عنوان کارآفرین و مدیر در حوزه دیجیتال مارکتینگ هم استفاده کنید.

برخی از سرفصل‌های دوره دیجیتال مارکتینگ مبانی راه‌اندازی وب‌سایت بهینه‌سازی فرآیندهای دیجیتال سئو (بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو) بازاریابی محتوایی و فرمت‌های محتوا بازاریابی ویدئویی یا Video Marketing بازاریابی با فایل‌های صوتی و پادکست بازاریابی پیامکی بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ بهینه‌سازی نرخ تبدیل در کسب‌وکارهای آنلاین فرآیندهای  A/B Testing  بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات دیجیتال تبلیغات در رسانه‌های دیجیتال و رپورتاژ آگهی تبلیغات کلیکی و انواع آن تبلیغات در گوگل - گوگل‌ادز گوگل آنالیتیکس و تگ منیجر گیمیفیکیشن تیم سازی در کسب‌وکارهای آنلاین رپورتاژ آگهی  بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ از نگاه کاربران

دیجیتال مارکتینگ، یکی از سکوهای پرتاب برای افرادی است که آزادی عمل در کارشان را می‌پسندند. اگر از دسته افرادی هستید که به فکر خوداشتغالی هستند، شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ می‌تواند برای شما چشم‌انداز خوبی از دنیای کسب‌وکار آنلاین ایجاد کند. از طرفی انتخاب یک دوره کارآمد که ارزش هزینه و وقت داشته باشد ساده نیست.

طبق نظر اکثر افرادی که در حیطه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند، دوره عادل طالبی، به‌عنوان بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ معرفی شده است؛ اما برای تصمیم‌گیری درباره صرف زمان و هزینه شرکت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال بهتر است قبل از هر چیزی نظرات و تجربه‌های سایر افراد را بشنوید. دستیابی به اطلاعات و نظرات کاربران، کار سختی نیست، کافی است در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها درباره دوره دیجیتال مارکتینگ عادل طالبی جست‌وجو کنید. با شرکت‌کنندگان دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال مستقیماً ارتباط برقرار کنید و سپس درباره شرکت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال تصمیم بگیرید. 

می‌خواهید همین حالا مسیر جدیدی شروع کنید؟

حوزه بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ یکی از جدیدترین حوزه‌ها در کسب‌و‌کار است. افرادی که این مهارت را یاد می‌گیرند می‌توانند به مرور زمان و با کسب تجربه در یک شاخه آن به متخصص همان حوزه تبدیل شوند.

آمار نشان می‌دهد که بیشترین تقاضا برای استخدام در سال‌های آینده مربوط به این حوزه است و پس از گذر زمان این مهارت به یکی از مهارت‌های لازم برای هر شخص تبدیل شود و در نهایت تخصص حرف اول را بزند. اگر برای آینده خود تصمیم به شرکت در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ گرفتید می‌توانید در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال شرکت کنید.

نگران نباشید. این تیم همیشه بهترین شرایط را برای شما در نظر می‌گیرد. می‌توانید با شماره‌های 02188996316 داخلی 525 تماس بگیرید. شماره همراه 09057574244 هم پاسخگوی شما است. می‌خواهید همین الان ثبت ‌نام کنید؟ برای ثبت‌ نام با تخفیف کلیک کنید: شرکت در دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال mydmc.ir»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..