تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت ثبت ‌نام در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ تمدید شد

نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس از سال ۱۳۹۰ با همت پارک فناوری پردیس در حوزه فناوری و نوآوری تشکیل می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد، سرمایه‌گذاری، مشارکت و همکاری و شبکه‌سازی است.

دهمین دوره نمایشگاه INOTEX از ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت‌ماه به‌صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی، در فضای باز واقع در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. تاریخ ثبت ‌نام غرفه‌داران که پیش از این تا ۲۵ فروردین‌ماه اعلام شده بود، یک هفته تمدید شده است؛ در نتیجه علاقه‌مندان تا ۲ اردیبهشت می‌توانند برای حضور در اینوتکس به وب‌سایت نمایشگاه مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس،‌ در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ شرکت‌های نوآور و فناور، استارتاپ‌ها و مخترعان، شتاب‌دهنده‌ها، مراکز نوآوری و تمام اعضای اکوسیستم نوآوری و فناوری شرکت می‌کنند.

پارک فناوری پردیس در نظر دارد در راستای حفظ سلامت مخاطبان، رویداد را در فضای باز و با رعایت استانداردهای ویژه در طراحی پلان‌های نمایشگاهی و ساخت غرفه‌ها برگزار کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت ثبت ‌نام در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..