تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل دعوت‌نامه رویداد Spring Loaded را برای رسانه‌ها ارسال کرد

اپل دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد رویداد بعدی‌اش را ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ (۳۱ فروردین ۱۴۰۰) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌کند. دعوت‌نامه‌ی رویداد بعدی اپل حاوی شعار Spring Loaded است. بیانیه‌ی مطبوعاتی اپل در حالی منتشر می‌شود که از ساعاتی قبل، سیری، دستیار هوشمند اپل، تاریخ رویداد را اعلام کرده بود. کاربران امروز متوجه شدند اگر از سیری بپرسید «?When is the next Apple event»، این دستیار تاریخ دقیق رویداد را اعلام می‌کند.

همان‌طورکه انتظار داشتیم، در این دعوت‌نامه اپل جزئیات زیادی درباره‌ی مراسم پیش اعلام نکرده است. به‌گزارش ورج، دعوت‌نامه‌های اپل همواره شامل نکاتی مخفی هستند و قطعا می‌توان نکاتی از دعوت‌نامه‌ی رویداد جدید هم کشف کرد. لوگو پیچ‌و‌تاب‌دار اپل و شعار Spring Loaded ممکن است به معرفی مدل جدید قلم لمسی شرکت کوپرتینویی یعنی اپل پنسل اشاره کنند؛ شاید هم مدل جدید اپل پنسل دکمه داشته باشد. 

زمان‌بندی برگزاری Spring Loaded اپل به‌گونه‌ای است که احتمال معرفی مدل جدید آیپد پرو را در این رویداد افزایش می‌دهد. انتظار می‌رود طراحی آیپد پرو ۱۱ اینچی و آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی جدید اپل مشابه مدل‌های سال گذشته باشد و برخی شایعه‌ها ادعا می‌کند مدل ۱۲٫۹ اینچی قرار است به نخستین تبلت اپل با صفحه‌نمایش مینی LED تبدیل شود. دیگر شایعه‌های منتسب به آیپد پرو 2021 بهره‌مندی این تبلت از پردازنده‌ی سریع‌تر و هم‌قدرت با پردازنده‌ی M1 به‌کاررفته در مک‌های جدید و درگاه‌های USB-C ارتقاءیافته و دوربین بهتر را شامل می‌شود.

براساس شایعه‌های دیگر، مدل جدید آیپد مینی با صفحه‌نمایش ۸٫۵ تا ۹ اینچی در نیمه‌ی نخست سال جاری میلادی عرضه می‌شود. گفتنی است آیپد مینی ۲۰۱۹ به صفحه‌نمایش ۷٫۹ اینچی مجهز بود. 

دعوتنامه رویداد Apple Spring Loaded 2021 اپل

دعوت‌نامه‌ی رویداد Spring Loaded اپل

ردیاب هوشمند ایرتگز یکی دیگر از محصولاتی است که احتمال حضورش در مراسم Spring Loaded اپل وجود دارد و از مدت‌ها پیش شایعه‌هایی درباره‌ی آن شنیده‌ایم. ایرتگز به رقیب جدی ردیاب‌های تایل تبدیل می‌شود و احتمالا از فناوری باند فوق‌وسیع بهره‌مند خواهد بود. سال ۲۰۱۹، نخستین اشاره‌ها به ایرتگز در کد منبع سیستم‌عامل iOS پیدا شد. با اینکه گفته می‌شود ایرتگز سال گذشته‌ی میلادی وارد مرحله‌ی تولید انبوه شده، هنوز این ردیاب رسما معرفی نشده است.

به‌غیر از دستگاه‌هایی که گفته می‌شود اپل در مراسم هفته‌ی آینده معرفی می‌کند، محصولات دیگری هم وجود دارند که احتمالا تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شوند. این محصولات نیز احتمال دارد در مراسم Spring Loaded حضور یابند.

آیپد پرو مینی LED و ردیاب ایرتگز احتمالا در مراسم Spring Loaded اپل معرفی می‌شوند

طبق شایعه‌ها، اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۱ مدل جدید کامپیوترهای سری آی مک را با پردازنده‌های اختصاصی به‌جای پردازنده‌ی اینتل معرفی کند. گفته می‌شود آی مک جدید حاشیه‌ی کمتری در اطراف صفحه‌نمایش دارد و طراحی‌اش مشابه مانیتور Pro Display XDR است. ماه گذشته‌ی میلادی، اپل فروش مدل پایه‌ی فعلی آی مک را متوقف کرد و همین موضوع باعث شد احتمال معرفی مدل جدید افزایش یابد.

بنابر اعلام برخی گزارش‌ها، اپل امسال مدل جدید مک بوک پرو و مک بوک ایر را هم عرضه می‌کند. گفته می‌شود این لپ‌تاپ‌ها قرار است میزبان قابلیت‌های محبوبی مثل شارژ مگ سیف و اسلات کارت حافظه‌ی SD شوند و با تاچ بار خداحافظی کنند. 

محصول مهم دیگر اپل ایرپادز است. گفته می‌شود مدل جدید این هدفون تمام‌بی‌سیم توگوشیِ بسیار محبوب در راه است و احتمالا در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود. سال گذشته‌ی میلادی، بلومبرگ در گزارشی مدعی شده بود مدل جدید ایرپادز مؤلفه‌های طراحی ایرپادز پرو نظیر سَریِ تعویض‌پذیر را به ارث می‌برد. همچنین، مدل جدید ایرپادز پرو در حال ساخت است و احتمال دارد طراحی‌اش درمقایسه‌با نسل فعلی بسیار متفاوت باشد.

بلومبرگ پیش‌تر مدعی شده است اپل در سال ۲۰۲۱ مدل جدید اپل TV را il معرفی می‌کند. گفته می‌شود مدل ۲۰۲۱ اپل TV روی حوزه‌ی گیمینگ متمرکز می‌شود، اسپیکر و وب‌کم دارد، از پردازنده‌ی قوی‌تر استفاده و از محتوای ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل دعوت‌نامه رویداد Spring Loaded را برای رسانه‌ها ارسال کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..