تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال میدان سرخ و سریال دراکولا در نمایش خانگی

سریال میدان سرخ و سریال دراکولا در نمایش خانگی

سریال میدان سرخ و دراکولا در نمایش خانگی به صورت همزمان به همراه سریال گیسو و سیاوش منتشر می شود. به نقل از زردفیلم سریال میدان سرخ از 1 اردیبهشت پخش خود را در نمایش خانگی آغاز می کند. بقیه سریال های نمایش خانگی به ترتیب گیسو، چهارشنبه ها و سیاوش، جمعه ها و دراکولا، سه شنبه ها به پخش خود ادامه می دهند. 

سریال میدان سرخ

میدان سرخ از جمله سریال های محبوب نمایش خانگی است. بازی بی نظیر امیرحسین آرمان و بهرام افشاری از نقاط قوت آن می باشد. ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سریال و نویسندگان سارا سلطانی، علی مسعودی نیا از جمله عوامل سریال است. حمید فرخ ‌نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری و امیرحسین آرمان، علی مصفا، کاظم سیاحی، آرمین رحیمیان، بهدخت ولیان و… از بازیگران دیگر آن است. فرزاد فرزین تیتراژ سریال میدان سرخ را می‌خواند. این تریلر معمایی به‌زودی وارد نمایش خانگی می‌شود و پخش آن بر عهده زردفیلم خواهد بود.

تهیه کننده: جواد نوروزبیگی

ژانر: اکشن، اجتماعی

زمان پخش قسمت اول: ۱ اردیبهشت

نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال میدان سرخ شوید.

دانلود سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ و سریال دراکولا در نمایش خانگی

سریال دراکولا

در سریال دراکولا دیگر خبری از خانواده شرافت نیست. حداقل این‌طور به نظر نمی‌رسد که ردِ پای آن خانواده‌ی ساده‌ لوحِ به اصطلاح با شرافت را در این فصل نیز ببینیم. هنوز مشخص نیست چرا و به چه دلیل مهران مدیری فصل دوم سریال هیولا را تحت عنوان دراکولا نام‌گذاری کرده اما آنچه که در این سریال موجب نگرانی شده صرفا اسمِ عجیب و غریبش نیست. ویشکا آسایش، احسان امانی، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، نیما شعبان نژاد، گلاره عباسی، اندیشه فولادوند، مهران مدیری از جمله بازیگران این سریال به حساب می آید.

کار به شدت سخت و دشواری است که از یک سوژه در این سریال به خنده بیفتیم. البته اگر بتوان سوژه‌ی مناسبی را جهت خنده یافت.

نویسنده: امیر برادران

ژانر: کمدی سیاسی

پخش اولین قسمت : از ۱ فروردین ۱۴۰۰

زمان پخش هفتگی: سه شنبه ها

نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال دراکولا شوید.

دانلود سریال دراکولا

سریال میدان سرخ و سریال دراکولا در نمایش خانگی

سریال گیسو

گیسو یا همان فصل دوم عاشقانه با بازیگران درخشانی همچون محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری و هومن سیدی در حال پخش می باشد و گیسو دقیقا ادامه وقایع سریال عاشقانه است و بدون اینکه هیچ توضیحی درباره وقایع سریال نخست بدهد آغاز می‌شود. اگر بیننده سریال قبلی را ندیده باشد اصلا نمی‌تواند بفهمد در گیسو چه خبر است و به نظر می‌رسد به ذهن هیچکس از تیم فیلمسازی گیسو هم خطور نکرده که این مشکل را به راحتی برطرف کنند.

از جمله حواشی سریال می توان به مبتلا شدن منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر و هومن کبیری تهیه کننده به ویروس کرونا و انصراف فرزاد فرزین در سریال از ایفای نقش بهرام به دلیل تکراری شدن نقشو در دسترس نبودن مهناز افشار نقش اول سریال و جایگزینی بازیگر دیگر به جای آن  اشاره کرد.

کارگردان: منوچهر هادی

تهیه کننده: هومن کبیری

ژانر: عاشقانه، اجتماعی

نویسندگان: علیرضا کاظمی‌پور، سعید جلالی

نحوه دانلود : بر روی لینک زیر کلیک کنید یا وارد وبسایت WWW.ZARDFILM.IN شوید و وارد سریال گیسو شوید.

دانلود سریال گیسو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال میدان سرخ و سریال دراکولا در نمایش خانگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..