تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خرید لپ تاپ گیمینگ نسل یازدهم ایسوس از فروشگاه اینترنتی کالاوما

در فروشگاه اینترنتی کالاوما امکان مقایسه و خرید آنلاین انواع لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، هارد دیسک اکسترنال، کیبورد، موس، قلم نوری، هدفون و هدست، مانیتور، مودم و لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل در اختیار شما قرار می‌گیرد. فروشگاه اینترنتی کالاوما، با ارائه ارزنده‌ترین و مناسب‌ترین قیمت بازار، سعی در جلب رضایت مشتریان داشته و تجربه یک خرید لذت‌بخش را فراهم می‌کند.

kalaoma-2

لپ تاپ گیمینگ چیست

بررسی‌ها نشان می‌دهد که کیفیت و به‌روز بودن سیستم خصوصاً لپ‌تاپ‌های گیمینگ تأثیر زیادی بر تجربه‌ی کاربر دارد. لپ‌تاپ‌های گیمینگ با طراحی بسیار زیبا گزینه مناسبی برای اجرای انواع بازی‌های کامپیوتری پیشرفته و استخراج ارزهای دیجیتال هستند.

تفاوت لپ تاپ گیمینگ TUF FX516 ایسوس با لپ‌تاپ‌های عادی

لپ تاپ ایسوس مدل Asus TUF Gaming FX516 یکی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ نسل ۱۱ است که به‌تازگی وارد بازار شده است؛ از این‌رو جدیدترین فناوری‌های دیجیتال در این محصول گنجانده شده و با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود به بازار جهانی عرضه شده است.

اگر به‌دنبال لپ‌تاپ‌هایی هستید که جدا از انجام کارهای روتین، امکانات متفاوتی در اختیار شما قرار بدهند، لپ‌تاپ‌های گیمینگ با قابلیت‌های پیشرفته خود به کمک شما می‌آیند.

فروشگاه کالاوما مجموعه متنوعی از لپ‌تاپ‌های گیمینگ را عرضه می‌کند که یکی از جدیدترین آن‌ها لپ تاپ گیمینگ TUF FX516 است. لپ تاپ پیشرفته TUF Gaming FX516 انتخاب مناسبی برای طراحان حرفه‌ای، گیمرها، گرافیست‌ها و دانشجویان فنی و مهندسی است. در این راستا به برخی از ویژگی‌های این دستگاه که آن را از سایر دیوایس‌های عادی متمایز می‌کند می‌پردازیم:

سخت‌افزار و نرم‌افزار پیشرفته لپ‌تاپ‌های گیمینگ روز دنیا

قدرت و توان یک دستگاه، ارتباط مستقیمی با فناوری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن دارد. چرا که نیاز کاربرِ امروز، سرعت و دقت است.

لپ تاپ گیمینگ TUF FX516 تازه عرضه‌شده‌ی کمپانی ایسوس دارای پردازنده‌ی مرکزی Core i7 اینتل مدل 11370H و شامل ۱۲ مگابایت حافظه کش است. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD برای ذخیره و نقل و انتقال اطلاعات اشاره کرد. پردازش‌های گرافیکی این لپ تاپ توسط انویدیا مدل Geforce RTX 3060 پشتیبانی می‌شود که می‌تواند برای مرور وب، کارهای گرافیکی، بازی، تماشای فیلم و کارهای روزمره مناسب باشد.

بدنه و ساختار لپ‌تاپ‌های گیمینگ متناسب با نیاز هر کاربر

صفحه‌نمایش و کیبورد دو المان اصلی در انتخاب لپ‌تاپ‌های گیمینگ هستند. صفحه‌نمایش لپ تاپ ایسوس Asus TUF Gaming FX516  ۱۵٫۶ اینچی با دقت Full HD و روکش مات است.  این دستگاه مجهز به یک کیبورد جزیره‌ای کامل با کلیدهای ماشین‌حساب و مالتی ‌مدیا است. فاصله‌ی کلیدها از یکدیگر استاندارد است و می‌توان با دقت و سرعت بالایی تایپ کرد.

تعبیه شدن دو بلندگو با چهار بریدگی در لپ‌تاپ Asus TUF Gaming FX516 امکان لذت بردن از صدایی با کیفیت بالا و فوق‌العاده را برای شما فراهم می‌کند. این لپ تاپ قدرتمند از لحاظ پورت‌های ورودی و خروجی هیچ کم و کاستی نسبت به دیگر محصولات هم‌رده‌ی خود ندارد و برای اتصال انواع ابزارهای جانبی آماده است.

باتری آن از نوع سه سلولی لیتیوم‌ یونی با ظرفیت 85WHr است که در حالت وب گردی با اتصال بی‌سیم تا ۷ ساعت کارایی و شارژدهی دارد؛ البته طبیعی است که این عدد در شرایط کاری مختلف کمتر یا بیشتر شود، اما در مجموع باتری این دستگاه نسبت به سایر لپ‌تاپ‌های گیمینگ عملکرد قابل قبولی دارد.

به‌طور کلی لپ تاپ ایسوس مدل TUF FX516 2021  را می‌توان یک محصول بالارده با کارایی مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ نسبت به سایر لپ‌تاپ‌های گیمینگ دانست. طراحی و کیفیت ساخت این محصول قابل ‌قبول است و جزو مدل‌های خوب در رده‌ی کاربری مالتی ‌مدیا محسوب می‌شود.

kalaoma-3

فروش انحصاری لپ تاپ 15 اینچی ایسوس Asus TUF Gaming FX516 در کالاوما

فروشگاه اینترنتی کالاوما در زمینه خرید و فروش کالای دیجیتال فعالیت‌های قابل توجهی داشته است و این بار با فروش انحصاری لپ تاپ 15 اینچی ایسوس  TUF Gaming FX516 توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. جذابیت این فروش انحصاری تخفیف هیجان‌انگیز ۱۰ درصدی است که روی این محصول پرطرفدار قرار گرفته.

ضمانت اصالت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور به همراه ۲۵  ماه گارانتی یکپارچه به شما این امکان را می‌دهد تا با آسودگی خاطر خرید اینترنتی خود را انجام دهید. پس اگر به‌دنبال خرید لپ‌تاپی با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب هستید، کافی است تخفیف‌ها را رصد کنید و تجربه یک خرید لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خرید لپ تاپ گیمینگ نسل یازدهم ایسوس از فروشگاه اینترنتی کالاوما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..