تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شایعه: گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ خردادماه معرفی خواهند شد

درحالی‌که چند ماه از عرضه گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۲۱ می‌گذرد، سامسونگ خود را برای معرفی گروهی دیگر از گوشی‌های پرچم‌دار آماده می‌کند. بر اساس شایعات، این شرکت خردادماه دو گوشی دیگر از خانواده گلکسی زد معرفی خواهد ‌کرد که به‌ احتمال زیاد گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ خواهند بود.

مقاله‌ی مرتبط:

بر اساس گزارش‌هایی که به عرضه این گوشی‌ها در خردادماه اشاره می‌کنند، این پرچم‌دارهای سامسونگ از صفحه‌نمایشی مجهز به فناوری LTPO بهره می‌برند و حسگر اثر انگشت آن‌ها زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

در ادامه این گزارش گفته شده است گوشی‌های بعدی سری زد از S-Pen پشتیبانی می‌کنند. جی‌اس‌ام‌آرنا به این موضوع اشاره کرده که گلکسی زد فولد ۳ از دو باتری برخوردار است که در مجموع ۴۳۸۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارند که اندکی کمتر از بازی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی زد فولد ۲ خواهد بود.

ظرفیت کم باتری می‌تواند روی اندازه و ضخامت این گوشی‌ها تأثیر بگذارد و انتظار می‌رود که با گوشی‌های باریک‌تر و سبک‌تری مواجه شویم. بر اساس شایعات، پنل اصلی گلکسی زد فولد ۳ در اندازه ۷٫۵۵ اینچی ساخته شده که اندکی کوچک‌تر از صفحه‌نمایش ۷٫۶ اینچی گلکسی زد فولد ۲ است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شایعه: گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۲ خردادماه معرفی خواهند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..