تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروازهای لندن از سرگرفته خواهد شد

 در نامه مدیرکل فروش مسافر ایران ایر آمده است:

«به اطلاع می‌رساند پیرو برقراری مجدد پروازهای "هما" در مسیر لندن،‌تعویض بلیت‌های مربوط به پروازهای ابطالی در گذشته صرفا در دفتر مرکزی، دفتر فروش هتل هما، دفتر فروش تلفنی و دفتر هما در لندن امکان پذیر است.»

ازسرگیری پروازهای لندن از 16 اردیبهشت

ایران ایر از مردم درخواست کرده برای تعویض بلیت‌های خود در بازه زمانی 6 می تا 15 ژوئن (16 اردیبهشت تا 25 خرداد) با دفاتر ذکر شده تماس بگیرند.

به گزارش تسنیم، 16 فروردین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از انجام پرواز فوق‌العاده‌ لندن برای انتقال هموطنان مقیم انگلیس به کشور در 22 فروردین ماه (امروز) خبر داده بود که واکنش‌هایی را هم به‌دنبال داشت.

223227




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروازهای لندن از سرگرفته خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..