تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیسبوک برای تأمین امنیت زاکربرگ در سال ۲۰۲۰، ۲۳ میلیون دلار هزینه کرده است

بر اساس پرونده‌ای که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت شده است، فیسبوک در سال ۲۰۲۰ به ‌منظور تأمین امنیت مارک زاکربرگ بیش از ۲۳ میلیون دلار هزینه کرده است. آن‌طور که ورج می‌نویسد، واحد بررسی سالانه‌ی امنیت شرکت در فیسبوک «تهدید‌های مشخصی علیه مارک زاکربرگ شناسایی کرده است.»

طبق بیانیه‌ای که جمعه‌ی گذشته منتشر شد، «مارک زاکربرگ مترادف فیسبوک است» و به‌عنوان نتیجه‌ی این موضوع، احساسات منفی به فیسبوک مستقیما به مارک زاکربرگ مرتبط است و در اغلب مواقع به او منتقل می‌شود.

برنامه‌ی بررسی سالانه‌ی امنیت شرکت نشان می‌دهد هزینه‌های صرف‌شده برای تأمین امنیت مارک زاکربرگ و اعضای خانواده‌اش در سال ۲۰۲۰ افزایش یافته و دلیل اصلی این اتفاق پروتکل‌هایی است که در سراسر دنیا به ‌دلیل ویروس کرونا روی کار آمدند. در فصل انتخابات ایالات متحده و همچنین دیگر دوره‌هایی که خطر امنیتی بالا بود، حفاظت از مارک زاکربرگ افزایش یافت. در سال ۲۰۲۰ شاهد افزایش هزینه‌ی مربوط به کارکنان امنیتی فیسبوک نیز بودیم. 

بخش «همه‌ی هزینه‌های دیگر» در بیانیه‌ی جدید فیسبوک نشان می‌دهد این شرکت ۲۳ میلیون دلار برای حفاظت شخصی مارک زاکربرگ در اقامتگاه‌های او و البته سفرهای مارک زاکربرگ و خانواده‌اش و ۱۰ میلیون دلار دیگر برای پرسنل امنیتی زاکربرگ و دیگر هزینه‌های امنیتی هزینه کرده است.

هزینه‌ی پایه‌ی تأمین امنیت زاکربرگ در سال گذشته‌ی میلادی ۱۳٫۴ میلیون دلار گزارش شده است؛ درحالی‌که این عدد در سال ۲۰۱۹ برابر ۱۰٫۴ میلیون دلار بود. یکی از نهادهای دولتی آمریکا می‌گوید هزینه‌های صرف‌شده برای مدیرعامل فیسبوک مناسب و لازم است؛ چون همواره خطراتی مارک زاکربرگ را تهدید می‌کنند و زاکربرگ درخواست داده است که سالانه صرفا یک دلار حقوق از فیسبوک دریافت کند. 

مقاله‌ی مرتبط:

بر اساس پرونده‌ی مورد بحث، فیسبوک می‌خواهد در جلسه‌ی ۲۶ می ۲۰۲۱ (۵ خرداد ۱۴۰۰) با سرمایه‌گذاران پیشنهاد جدیدی برای تأمین امنیت مدیرانی که مستقیما در استخدام فیسبوک نیستند ارائه ‌بدهد. فیسبوک در ماه‌های اخیر مجوز ارائه‌ی خدمات ایمنی برای شماری از این مدیران دریافت کرده است و دلایل مختلفی مثل اتفاقات پس از انتخابات آمریکا و همچنین حمله به ساختمان محل برگزاری جلسات کنگره برای تأمین امنیت این مدیران مطرح می‌کند. طبق بررسی‌ها، شماری از حمله‌کنندگان به ساختمان کنگره، ماه‌ها در گروه‌های خصوصی فیسبوک برنامه‌ریزی می‌کردند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیسبوک برای تأمین امنیت زاکربرگ در سال ۲۰۲۰، ۲۳ میلیون دلار هزینه کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..