تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بنفشه آفریقایی» به آتلانتا می‌رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «بنفشه آفریقایی» که پیش از این در جشنواره‌های چون بوستون، هیوستون، تگزاس، سن لویس و فینیکس به نمایش درآمده است، راهی جشنواره آتلانتا شد.

جشنواره Atlanta یکی از جشنواره های معتبر فیلم در ایالات متحده آمریکا و مورد تایید آکادمی اسکار است. چهل و پنجمین دوره جشنواره بین المللی Atlanta آمریکا ۲۲ آوریل تا ۲ می برابر با ۲ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار می شود.

فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی و رضا بابک بازیگران «بنفشه آفریقایی» هستند.همچنین مهدی حسینی‌نیا، رویا جاویدنیا، ندا جبرائیلی و مریم شیرازی نیز در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان «بنفشه‌آفریقایی» آمده است: شوکو به همراه همسر دومش رضا تصمیم می‌گیرند تا فریدون همسر سابقش که توسط فرزندان‌شان به خانه سالمندان  سپرده شده است را به خانه خود بیاورند. این تصمیم اتفاقات جدیدی را در زندگی هر سه نفر رقم می‌زند.

«بنفشه‌آفریقایی» دومین ساخته مونا زندی حقیقی است که پیش از این فیلم سینمایی «عصر جمعه»را ساخته بود.

۵۸۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بنفشه آفریقایی» به آتلانتا می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..