تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوری گرونوس ۲۰۲۱ معرفی شد

اولین نسخه از منصوری گرونوس سال ۲۰۱۳ معرفی شد. حال این محصول ویژه برای سال ۲۰۲۱ با استفاده از نسل جدید مرسدس کلاس G عرضه می‌شود. قدرت این مدل ۸۵۰ اسب‌بخار و گشتاورش ۱،۰۰۰ نیوتن‌متر است که از برتری کامل آن درمقایسه‌با نسخه استاندارد AMG G63 خبر می‌دهد که ۵۸۵ اسب‌بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت منصوری گرونوس ۲۰۲۱ برابر ۳/۵ ثانیه خواهد بود؛ یعنی یک ثانیه بهتر از G63 استاندارد. گفتنی است نهایت سرعت این خودرو نیز با کمی افزایش به ۲۵۰ کیلومتربرساعت می‌رسد.

مشابه گرونوس ۲۰۱۳ نسخه جدید هم به کیت بدنه پهن ساخته‌شده از فیبرکربن با رنگ سبز بریتانیایی (British Racing Green) مجهز است. علاوه‌بر سپرها، درهای ورودی به کابین هم متفاوت از نسخه استاندارد AMG هستند. محصول جدید منصوری از چرخ‌های ۲۴ اینچ و تایرهایی با پهنای ۲۹۵ میلی‌متر بهره می‌برد که همراه اگزوزهای ویژه در طرفین بدنه و ادوات فیبرکربن، کاملا اسپرت و سفارشی جلوه می‌کند.

نمای داخلی منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos

منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos نمای پشت منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos نمای روبرو منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos نمای عقب منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos نمای جانبی منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos نمای کاپوت منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos نمای سقف منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos نمای موتور منصوری گرونوس ۲۰۲۱ Mansory Gronos

در فضای داخلی، چرم دست‌دوز با رنگ قهوه‌ای روشن وجود دارد. این شرایط برای سراسر تودری‌ها و سقف و حتی کف‌پوش صندوق عقب فراهم شده است. نشان تجاری منصوری و ادوات فیرکربن نیز در قسمت‌های مختلف کابین دیده می‌شوند.

تنها ۱۰ دستگاه منصوری گرونوس ۲۰۲۱ ساخته خواهد شد و قیمت این خودرو با احتساب مالیات محلی در بازار آلمان ۶۶۵ هزار دلار خواهد بود. با این قیمت، محصول جدید منصوری از نسخه استاندارد AMG G63 حدود ۴۷۵ هزار دلار گران‌تر است و یکی از پرهزینه‌ترین پکیج آپشن‌های سفارشی برای خودرو در جهان محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوری گرونوس ۲۰۲۱ معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..