تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاهمنامه همکاری علمی آموزشی سازمان مدیریت صنعتی و فنی و حرفه ای خوزستان امضا شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در اهواز، در شرح این تفاهمنامه گفت: این تفاهمنامه در راستای تحقق چشم انداز و سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران به منظور بهره مندی مستمر از خرد جمعی، گسترش و همفکری آموزشی پژوهشی، حمایت از تحقیقات، پژوهش، نوآوری، تولید علم و انتقال آن منعقد شده است.

عبدالنبی سواعدی، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت و توانمندی های علمی و مشاوره‌ای در جهت گسترش ارتباط میان صنعت و آموزش مبتنی بر مقررات، بهره مندی از توان علمی، توسعه همکارهای آموزشی، تحقیقاتی و فناوری به منظور استمرار ارتباط سازمان یافته میان اداره کل فنی و حرفه ای و سازمان مدیریت صنعتی برای رفع نیازهای متقابل از جمله اهداف اصلی انعقاد این تفاهمنامه است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و استفاده از امکانات، تجهیزات دو طرف و انجام بازاریابی های مشترک از جمله موضوعات لحاظ شده در این تفاهمنامه است، افزود: در بحث آموزشی مواردی همچون اجرای پژوهش پروژه های آموزشی، بررسی میزان نیاز به فناوری های نوین، حمایت از پایان نامه های تحصیلی، استفاده از ظرفیت علمی و کارشناسی دو طرف برای برگزاری دوره های آموزشی جدید،  برگزاری مشترک دوره های آموزشی تخصصی در حوزه مدیریت، دوره های مرتبط با تربیت نیروی انسانی متخصص، به اشتراک گذاری منابع علمی و آموزش دو طرفه لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه ی آموزش مشاوره و پژوهش نیز اجرای پروژه های تحقیقاتی و کاربردی با استفاده ازظرفیت دو طرف، انجام داوری نظارت و بررسی نتایج پروژه های تحقیقاتی کشور، همکاری در توسعه بازار محصولات مشاوره‌ای به ویژه در حوزه فنی حرفه ای و همکاری جهت توسعه و راه اندازی  کلینیک های کسب و کار نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خوزستان یادآور شد: درصورتی که اجرای طرح پژوهشی منجر به تولید دانش فنی و یا دستاورد شود نتیجه ی به دست آمده به هر دو طرف  تعلق دارد.

سواعدی گفت: مدت تفاهمنامه از تاریخ امضا به مدت دو سال تعیین شده و در صورت تمایل و تداوم فعالیت مشترک، تفاهم‌نامه قابلیت تمدید دارد. به جهت اجرای این تفاهم نامه مقرر شد تا کارشناسان خبره هر دو دستگاه در طی جلسات مستمر، چگونگی اجرای تصمیمات اتخاذ شده را پیگیری کنند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاهمنامه همکاری علمی آموزشی سازمان مدیریت صنعتی و فنی و حرفه ای خوزستان امضا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..