تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری ماساژور شیاد در همدان

به گزارش خبرآنلاین همدان ؛ دکتر محمد کریمی با اعلام خبر بازداشت این فرد شیاد، درباره جزئیات این خبر گفت: این فرد در منزل مسکونی خود در حوالی میدان رسالت اقدام به پذیرش و ماساژ مراجعان می‌کرد.

وی افزود: متهم دستگیر شده ضمن تبلیغات در فضای مجازی در زمینه ماساژدرمانی، در تبلیغاتی که به صورت کارت ویزیت تهیه شده بود و تعداد بسیار زیادی از این کارت ها در محل انجام فعالیت‌های خلاف قانون وی موجود بود، خود را محقق، سخنران در حوزه‌های انگیزشی امید به زندگی، ثروت اندوزی و کسب ثروت و همچنین تدریس خصوصی و کاربردی دروس حسابداری در مقاطع دیپلم، کاردانی و کارشناسی، انجام پروژه‌های مالی، کارآموزی، نگارش مقاله و تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی معرفی کرده است.

کریمی با بیان اینکه این اقدام با همکاری معاونت ارجاع دادستان، پلیس امنیت اخلاقی و کلانتری ۱۱۵ انجام شد، اضافه کرد: در سال جاری بیش از ۱۰ واحد متخلف که در زمینه ماساژ درمانی حتی برای جنس مخالف فعالیت داشته اند، شناسایی شده و در زمینه پلمب واحد متخلف و جلب این افراد اقدامات لازم صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، ضمن تأکید بر نظارت مستمر در راستای سلامت مردم به شهروندان توصیه کرد: برای خدمات درمانی به ویژه ماساژدرمانی و درمان های سنتی به مراکز فیزیوتراپی و پزشکان طب سنتی ایرانی سطح شهر که دارای مجوز بوده و با رعایت اصول پزشکی و اخلاقی مبادرت به این کار می کنند، مراجعه کرده و از مراجعه به افراد شیاد که بعضاً سلامت جسمی و روحی و روانی مراجعان را به خطر می‌اندازند، خوداری کنند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری ماساژور شیاد در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..