تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساختار خاص اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰/ آنها در سکوت خبری حرکت می کنند

ساختار خاص اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰/ آنها در سکوت خبری حرکت می کنند - خبرآنلاین ایرانسل شهر خبر ارزجو ساختار خاص اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰/ آنها در سکوت خبری حرکت می کنند اصولگرایان آن‌قدری کمتر از اصلاح‌طلبان در مورد انتخابات حرف می‌زنند که گویی هیچ کاری نمی‌کنند! با این حال، اما خبرهای کم و کوتاه از جبهه اصولگرایان نشان می‌دهد که آن‌ها گرچه در سکوت خبری، اما مشغول پیشبرد امور انتخاباتی هستند. مهدی چمران، نایب رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان با توجه به شکل‌گیری شورای ائتلاف پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ و پیروزی این ائتلاف در انتخابات مجلس سال ۹۸ در مورد فعالیت ائتلاف برای دو انتخابات سال ۱۴۰۰ گفته: «از اواسط تابستان سازماندهی در استان‌ها شروع شده است.» او گفته استان‌هایی که شورا را از قبل داشته‌اند، آن را «فعال» کرده و در استان‌های دیگر شورای ائتلاف «ایجاد» شده است. چمران با اشاره به نام‌نویسی استان‌ها در مجامع شورای ائتلاف، توضیح داده: «این مجامع در شهرستان‌هاست و در شوراهای شهر از آن‌ها کمک گرفته خواهد شد تا خودشان بتوانند سازوکار انتخاباتی شورای شهر را پیاده کنند. شوراهای شهرستان که شکل گرفتند می‌آیند شوراهای استان را شکل می‌دهند و شوراهای استان می‌آیند و مجموعه شورای مرکزی یا کنگره ملی را شکل می‌دهند که شاید نزدیک به ۲ هزار نفر بشوند. این کنگره ملی می‌تواند در ارتباط با ریاست جمهوری نظر بدهد و تصمیم‌گیری کند. برای شوراهای شهر هم این شوراها و مجامع شهرستان‌ها شکل می‌گیرد و شهرهای مراکز شهرستان‌ها هم از آن برای انتخابات شوراهای شهر خود، می‌توانند استفاده کنند.» چمران این ساختار را «خاص» خوانده و گفته در کشورهای دیگر هم صرفا نظام حزبی وجود دارد و چنین مدلی پیاده نشده است. 2323

کد خبر 1488824

همراه اول برچسب‌ها

zar.ir

داد اپ در بحث مشارکت کنید توضیح شهاب حسینی درباره ماجرای واکسن زدن در آمریکا مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کافه خبر خبرآنلاین/ سئوال شما چیست؟ کنایه به وریا غفوری و افشای رقم قرارداد شجاع! فکری به سیم آخر زد: اگر مشکل من هستم می‌روم خبری بدی که منصوریان به علی کریمی داد! چرا هادی ساعی را راه به سالن دادید؟! علی کریمی: لابی کنم؟ برای کی؟ برای چی؟! در ۱۰ هفته اول لیگ برتر اشتباهات داوری فاجعه‌ بود مدیران استقلال بی‌خیال قایدی شده‌اند؟ مهران مدیری «دورهمی» جدید را برای نوروز می‌سازد؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساختار خاص اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰/ آنها در سکوت خبری حرکت می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..