تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کباب صرب؛ یک کباب خوشمزه با گوشت و سوسیس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گاهی می‌چسبد که به جای آشپزی‌های طولانی و خسته کننده، به سراغ غذا‌های آماده‌تر و البته دوست داشتنی‌تر برویم. کباب یکی از این نوع از غذاهاست که در طبیعت بیشتر می‌چسبد. درست کردن کباب آن هم به روش‌های مختلف مستلزم دانستن فوت و فن‌هایی است که هر کسی آن را نمی‌داند. ما در این قسمت از آموزش آشپزی می‌خواهیم یکی از کباب‌های خوشمزه یعنی کباب صرب را آموزش دهیم. اگر تا کنون این مدل از کباب را تهیه نکرده اید تا انتهای این گزارش همراه ما باشید.


مواد لازم طرز تهیه کباب صرب
سیر ۲ حبه
راسته گوشت گوساله ۴۰۰ گرم
ریحان تازه ۵۰ گرم
نعناع تازه ۵۰ گرم
سوسیس گوشت ۲۰۰ گرم
پنیر پیتزا ۲ ق غذا خوری
روغن مایع به میزان لازم
نمک به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
پودر سوخاری ۲ ق غذا خوری

بیشتر بخوانید

۱) برای اوین مرحله از تهیه کباب صرب باید به سراغ گوشت رفته و آن را چرخ کنید. توصیه می‌کنیم که این کار را دو بار انجام دهید. حال کاسه‌ای آورده و گوشت‌های چرخ کرده را درون آن بریزید. سپس سوسیس گوشت را نیز چرخ دهید.

۲) بعد از چرخ دادن هر دو گوشت آن‌ها را در یک کاسه ترکیب نمایید. حال باید گوشت‌های مخلوط شده را روی سطح تمیزی کاملاً ورز دهید. دقت کنید این کار را تا زمانی که گوشت یکدست شود ادامه دهید.

۳) حال به سراغ ساطور کردن ریحان و همچنین نعنا بروید. حال این دو مورد را با مواد‌های سیر و پنیر پیتزا رنده کنید. حال به گوشت‌های ورز داده مان باید به اندازه لازم فلفل سیاه و نمک بزنید. سپس دوباره مواد را ورز داده تا دوباره یکدست شوند.

۴) اگر به خوبی ورز داه باشید، مایه‌ای بدست خواهید آورد که چسبندگی خوبی دارد. حال ظرفی آماده کنید و پور سوخاری به آن بیفزائید و مایه کباب را برداشته و مثل سوسیس لوله کنید. هر تعداد که دست کرده اید را داخل پودر سوخاری غلت دهید. در آخر نیز به سیخ چوبی بکشید.

۵) حال به سراغ تابه رفته و آن را روی شعله بگذارید و سپس کمی روغن در آن ریخته و کمی صبر کنید تا روغن ذاغ بشود. سپس سیخ‌های کباب را توی تابه چیده و اجازه دهید تا کباب‌ها سرخ شوند.

۶) حواستان باشد که با چرخاندن سیخ‌ها کباب هم نسوزد و هم کامل بپزد. بعد از آماده شدن کباب آن‌ها را در ظرف سرو چیده و با نان میل کنید.

منبع:همدوره

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کباب صرب؛ یک کباب خوشمزه با گوشت و سوسیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..