تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش زومیت از افتتاح برند شاپ شیائومی در بازار موبایل ۱

جذابیت خرید‌های اینترنتی روز‌‌به‌روز در حال افزایش است؛ اما افزایش فروشگاه‌های حضوری مخصوصا برند شاپ‌ها، باعث ایجاد تجربه‌ای مناسب قبل از خرید محصولاتی همچون موبایل می‌شود که کاربر بتواند با خیالی راحت‌تر انتخاب کند. شیائومی در بازه‌های قیمتی مختلف، گوشی‌های مختلفی دارد که باعث می‌شود کاربران با هر بودجه‌ای، بهترین محصول را انتخاب کنند. در سال‌های اخیر، این برند سعی کرده است که سلیقه‌های زیادی را به خود جلب کند.

شرکت کاراهمراه الیسا با افتتاح فروشگاهی در بازار موبایل، عرضه‌ی تخصصی محصولات شیائومی را در پیش گرفته است و با ایجاد فضایی مناسب، این امکان را به علاقه‌مندان می‌دهد تا قبل از خرید بتوانند تجربه‌ی کار با گوشی موبایل مدنظرشان را کسب کنند. برای آشنایی بیشتر با این فروشگاه، در‌ادامه با ویدئو گزارش زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات

آیا شما از فروشگاه‌های حضوری خرید کرده‌اید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش زومیت از افتتاح برند شاپ شیائومی در بازار موبایل ۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..