تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بشنوید | انتشار تصنیف میلاد امام جواد(ع) به همت گروه موسیقی ایران صدا

به گزارش روابط عمومی ایران صدا؛ هم‌زمان با سالروز ولادت امام جواد(ع) گروه موسیقی ایران صدا تصنیفی را در دستگاه افشاری تولید و منتشر کرده است. ایران صدا که در اغلب  مناسبت‌ها برنامه‌های خاص و ویژه‌ای را برای مخاطبان خود تدارک می‌بیند، هم‌زمان با ولادت با سعادت جوادالائمه (ع) تصنیف «شادباش میلاد» را در مدح این امام همام در پایگاه موسیقی خود تولید و منتشر کرده است. آهنگسازی این اثر را سجاد محرابی بر عهده داشته و حسین اولیاوش نیز صدابرداری، میکس و مسترینگ اثر را انجام داده است.

264 262




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بشنوید | انتشار تصنیف میلاد امام جواد(ع) به همت گروه موسیقی ایران صدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..