تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کالبدشکافی کنترلر پلی‌استیشن ۵ به دلیل مشکل دریفت اشاره می‌کند

در چند هفته‌ی گذشته، مشکل دریفت کنترلرهای پلی‌استیشن ۵ حسابی خبرساز شدند و کار به جایی کشید که گروهی از معترضان از سونی شکایت کردند. حال وب‌سایت iFixIt ویدئویی از کالبدشکافی کنترلر دوال‌سنس پلی‌استیشن ۵ منتشر کرده است که در آن، به نکته‌های جالبی اشاره می‌شود.

به‌گزارش وب‌سایت VideoGamesChronicle، باتوجه‌به ویدئو منتشر‌شده، سخت‌افزار دوال‌سنس دقیقا همان سخت‌افزاری است که در ساخت کنترلرهای کنسول‌های دیگر از جمله پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ استفاده شده است. تمام این پلتفرم‌ها هم با مشکل دریفت روبه‌رو شده و کاربران به دلیل این مشکل از نینتندو و مایکروسافت و سونی شکایت کرده بودند.

مقاله‌ی مرتبط:

وب‌سایت iFixIt به این موضوع اشاره کرده است که شرکت ALPS، تولید‌کننده‌ی قطعات موردنیاز برای ساخت کنترلرهای بازی، طول عمر پتانسیومتر در‌نظر‌گرفته‌شده برای استیک‌ها را دومیلیون دوره اعلام کرده است. همچنین، طول عمر پتانسیومتر زمانی‌که استیک‌ها را فشار می‌دهید و صدای کلیک از آن‌ها می‌شنوید، پانصدهزار دور خواهد بود.

به‌گفته‌ی وب‌سایت iFixIt، این طول عمر نزدیک به ۴۱۷ ساعت می‌شود. تازه این مدت‌زمان برای انجام بازی‌های معمولی است و با تجربه‌ی بازی‌های مختلف متفاوت خواهد بود.

این آمار بدین‌معنا است که کاربران کنسول پلی‌استیشن ۵ اگر روزی دو ساعت با کنسول بازی کنند، پس از هفت ماه با مشکل دریفت مواجه می‌شوند. وب‌سایت iFixIt استفاده از پتانسیومتر را دلیل اصلی مشکلات مذکور اعلام کرده و دقیقا همین قطعه موجب شکایت کاربران از سونی و نینتندو و مایکروسافت شده است.

در‌ادامه، ویدئو کالبدشکافی دوال سنس را مشاهده می‌کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کالبدشکافی کنترلر پلی‌استیشن ۵ به دلیل مشکل دریفت اشاره می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..