تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح اولین واحد تولید کننده ورق تکسون کشور در استان سمنان

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان،  علی تشنه دل با اعلام این خبر گفت: واحد تولیدی صنایع شیمیایی ارمغان سلولز مهدی در شهرستان گرمسار با حضور شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ، متقی فرماندار شهرستان گرمسار و تعدادی از مدیران اجرایی استانی و محلی به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت حدود ۳۲ هزار متر مربع و زیربنای ۱۲۸۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی گرمسار مستقر می باشد و اولین واحد تولید کننده ورق تکسون در کشور می باشد که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۲۷ نفر را فراهم کند.

 رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان افزود: برای راه اندازی این واحد تولیدی در حدود ۳۳۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که ظرفیت تولید سالانه یک میلیون جفت انواع کفی کفش ، ۱۵۰۰۰ تن ورق تکسون و ۲۱۸۰۰ تن انواع چسب را دارد.

 وی ادامه داد: همچنین در برنامه دیگری و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان و مسئولین استانی و محلی شرکت طاها ویرا رادین در گرمسار به بهره برداری رسید.

 علی تشنه دل اظهار داشت: این واحد تولیدی نیز اولین واحد تولید کننده اسباب بازی و ماشین فلزی در کشور می باشد که در زمینی به مساحت حدود ۶ هزار متر مربع و زیربنای ۱۳۳۰ متر مربع در شهرک صنعتی ایوانکی مستقر می باشد.

 رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان گفت: برای راه اندازی این واحد تولیدی در حدود ۲۳۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که ظرفیت تولید سالانه ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار عدد مصنوعات کوچک مقیاس غیر الکترونیکی و اسباب بازی را دارد که با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۸۵ نفر فراهم شده است.

 شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در ادامه سفر خود به شهرستان گرمسار به اتفاق برخی مسئولین استانی و محلی از شرکت ایران پیچکار تولید کننده انواع پیچ و مهره فولادی و آلیاژی واقع در ناحیه صنعتی حاجی آباد در شهرستان گرمسار بازدید نمود.

48 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح اولین واحد تولید کننده ورق تکسون کشور در استان سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..