تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات وان‌ پلاس ۹ در اپلیکیشن AIDA64 دیده شد

وان پلاس ۹ تا چند وقت دیگر راهی بازار می‌شود و تا امروز شایعات مختلفی درباره این گوشی منتشر شده است و حتی تصاویری از مدل واقعی این گوشی دیده‌ایم. امروز مشخصات سخت‌افزاری این گوشی در اپلیکیشن AIDA64 دیده و به‌نوعی تأیید شد.

ظرفیت باتری وان پلاس ۹ دوربین وان پلاس ۹ تراشه قرار گرفته روی وان پلاس ۹ میزان رم وان پلاس ۹ مقاله‌ی مرتبط:

به گزارش GSMArena، مدل معمولی وان پلاس ۹ به صفحه‌نمایش ۶٫۵۵ با کیفیت +Full HD مجهز شده است که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد و نسبت تصویر صفحه‌نمایش ۲۰:۹ است.

در وان پلاس ۹ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ استفاده شده است و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. مدل پرو وان پلاس ۹ از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

در این گزارش به مشخصات دوربین وان پلاس ۹ اشاره شده است. دوربین اصلی این گوشی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی دارد. هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین اولتراواید این گوشی منتشر نشده است؛ اما دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی روی این گوشی دیده می‌شود.

براساس گزارش، وان پلاس ۹ باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و داخل جعبه این گوشی، شارژر ۶۵ وات قرار گرفته است.

وان پلاس ۹ به ‌احتمال زیاد در ماه مارس راهی بازار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات وان‌ پلاس ۹ در اپلیکیشن AIDA64 دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..