تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ردمی کی 40 و کی 40 پرو شیائومی صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارند

هرچه به زمان رونمایی از سری ردمی کی ۴۰ شیائومی نزدیک‌تر می‌شویم، گزارش‌ها و شایعات در مورد این گوشی‌ هوشمند برند چینی افزایش می‌یابد. چندی پیش تیزری در مورد دوربین به‌کاررفته در مدل ردمی کی ۴۰ پرو به دستمان رسید و حال تیزر دیگری در فضای مجازی قرار گرفته است که به استفادهٔ سری ردمی کی ۴۰ از پنل OLED سامسونگ با متریال E4 اشاره می‌‌کند.

به زبانی ساده می‌توان گفت پنل جدید سامسونگ از متریالی استفاده می‌کند که به افزایش روشنایی، نرخ کنتراست و دقت رنگ ختم می‌شود. پنل‌های اولد جدید سامسونگ با متریال E4 نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر از روشنایی بیشتر برخوردار هستند و دقت رنگ بالاتری دارند؛ البته مزیت‌های این پنل تنها به موارد اشاره‌شده، ختم نمی‌شود. پنل‌های OLED جدید سامسونگ در مصرف انرژی نیز به‌مراتب بهتر از نسل قبل عمل می‌کنند. از محصولاتی که مجهز به پنل OLED جدید سامسونگ با متریال‌ E4 هستند می‌توان به می ۱۱ شیائومی، میزو ۱۸ و ویوو ایکس ۶۰ و ایکس ۶۰ پرو  اشاره کرد.

در تیزر شیائومی که GSMArena به آن پرداخته است، علاوه بر صفحه‌نمایشی با پنل ذکرشده به موارد دیگری اشاره می‌شود؛‌ برای مثال، صفحه‌نمایش ردمی کی ۴۰ و مدل‌های دیگر آن دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی ایده‌آل برای بازی‌های اندروید است و در استفادهٔ روزمره نیز تأثیر بسیاری در تجربه‌ای روان در محیط کاربری اندروید می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

انتظار می‌رود سری ردمی کی ۴۰ شامل سه گوشی هوشمند باشد که حداقل دو مدل از آن‌ها، یعنی ردمی کی ۴۰ و کی ۴۰ پرو دارای صفحه‌نمایش صاف با پنل OLED سامسونگ هستند و از ویژگی‌هایی مانند حسگر اثر انگشت ادغام‌شده با صفحه‌نمایش بهره می‌برند. در این بین مدل سومی به نام ردکی کی ۴۰ اس وجود دارد که مدلی تضعیف‌شده از نسخه‌ٔ استاندارد محسوب می‌شود و به احتمال فراوان فاقد پنل OLED با متریال‌ E4 است.

علاوه بر مشخصات صفحه‌نمایش، اطلاعاتی در مورد سخت‌افزار سری ردمی کی ۴۰ نیز در اختیار داریم. گفته می‌شود ردمی کی ۴۰ پرو دارای تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود و مدل استاندارد از تراشهٔ اسنپدراگون ۸۷۰ قدرت می‌گیرد؛ تراشه‌ای که نسخه‌ای تقویت‌شده از اسنپدراگون ۸۶۵ با ساختاری تقریبا مشابه محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود دو مدل استاندارد و پرو سری ردمی کی ۴۰ دارای مشخصاتی از جمله باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت، اندروید ۱۱، رم LPDDR5، حافظهٔ UFS 3.1، ارتباطات Wi-Fi 6 و شارژ سریع ۳۳ واتی باشند. شیائومی در نظر دارد ۲۵ فوریه (۷ اسفند) مراسی برگزار و طی آن، از سری ردمی کی ۴۰ رونمایی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ردمی کی 40 و کی 40 پرو شیائومی صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..