تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوتیوب ویژگی‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد

یوتیوب به‌زودی یک سری ویژگی‌ جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اولین تغییر، «ویدئو چپترز» نام دارد که به‌صورت خودکار به تمام ویدئوها اضافه می‌شود. با این ویژگی ویدئو به بخش‌های کوچک‌تری تبدیل شود تا کاربران بتوانند سریع‌تر به بخش مدنظر خود دسترسی پیدا کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

به گزارش GSMArena، تغییر دیگر شامل طراحی مجدد اپلیکیشن پخش ویدئوی واقعیت مجازی یوتیوب می‌شود. با این تغییرات می‌توان بهتر بخش‌های مختلف ویدئو را مشاهده کرد و قسمت جستجوی ویدئوها هم بهینه می‌شود.

با استقبال از یوتیوب تی‌وی، ‌ویژگی پخش زنده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یوتیوب تی‌وی به ویژگی DVR مجهز می‌شود تا کاربران برنامه‌های دلخواه خود را به‌صورت نامحدود ضبط کنند.

یکی دیگر از تغییرات آتی به یوتیوب موزیک مربوط می‌شود و کاربران می‌توانند پلی‌لیست دلخواه خود را خلق کنند. همچنین یک سری ابزار هم به اپلیکیشن یوتیوب کیدز اضافه می‌شود تا والدین کنترل بیشتری روی این قسمت داشته باشند.

از دیگر اقدامات یوتیوب، اعلام خبر گسترش یوتیوب شورتز است: پلتفرمی برای نمایش ویدئوهای کوتاه که در هند عرضه شده است و به ادعای یوتیوب، روزانه ۳٫۵ میلیارد بازدید دارد. این پلتفرم که فعلا در مرحله آزمایشی است، در ماه مارس در اختیار کاربران آمریکایی هم قرار می‌گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوتیوب ویژگی‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..