تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبرد با کلیشه‌های زندگی مدرن در «ضد»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، مجموعه مستند «ضد» به تهیه کنندگی  و کارگردانی مشترک محسن کریمیان و مهدی افضل‌زاده در شبکه مستند تولید شده است و پخش آن از یکشنبه ۳ اسفند ساعت ۲۲:۱۵ در تلویزیون شروع می شود.  

کریمیان درباره این مجموعه مستند گفت: خیلی از ما در سبک زندگی مدرن از روز تولد درگیر کلیشه‌های رفتاریی شدیم که به ما از گذشته  به ارث رسیده است و نمی دانیم از کجا آمده ، آیا درست هستند و چه قدر قابل تغییرند؟

مجموعه مستند «ضد» تلاش می‌کند در هر قسمت با طرح یک موضوع ظاهرا کم اهمیت، به جنگ کلیشه‌های ذهنی مردم درباره محیط پیرامونشان برود . چرا که ضدیت با کلیشه‌ها ‌کلید دیدن وقایع جهان از دریچه‌ای جدید است.

وی افزود: هر قسمت از این مجموعه مستند به موضوع متفاوتی مثل آلودگی هوا، آلودگی های نوری، حیوانات خانگی، صنایع جنگ و.. پرداخته و می کوشد مردم را وادار کند که نگاه متفاوت تری داشته باشند.

این تهیه کننده گفت: دغدغه ساخت این مجموعه از مدتها پیش با ما بود اما تولید این مجموعه مستند آرشیوی  از ابتدای امسال شروع شد. ما در قسمت نخست این مجموعه به موضوع «آلودگی نوری» پرداختیم، اینکه این ماجرا چه اثرات منفی و مخربی بر سلامت انسان و حتی محیط زیست دارد.

وی افزود: «ضد» در شبکه مستند و مرکز مستند سوره تولید شده و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه مستند پخش می شود ،تکرار آن  هم روز بعد ساعت  ۱۵ خواهد بود.

۵۸۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبرد با کلیشه‌های زندگی مدرن در «ضد»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..