تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمایش سراسری بهینه سازی شبکه توزیع برق و اصلاح روشنایی معابر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان با عنوان این خبر بیان داشت: چهارمین اقدام فراگیر که با ابلاغ شرکت توانیر به منظور تعمیرات سراسری و به صورت ماهیانه در شرکت های توزیع نیروی برق کشور برگزار می شود، در روزهای ۳۰ بهمن و یکم اسفندماه سال جاری در شهرهای مختلف این استان با پیام "تلاش صادقانه ، خدمت بی منت" انجام شد.

سید محمد حسینی نژاد گفت: استفاده از کنتورهای فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی "فهام" ، یک درمیان کردن چراغ های روشنایی معابر، تنظیم ساعت های فرمان نجومی مدارات روشنایی، مقابله با دستگاه های رمز ارز غیرمجاز و توسعه بکارگیری نرم افزار برقِ من در اخذ گزارش های مردمی، به عنوان رویکردهای این مانور سراسری به شمار می رود.

وی تصریح کرد: برای اجرای این رزمایش، ۳۵ اکیپ روشنایی معابر به تعداد ۸۱ نفر، ۱۳ گروه تست و بازرسی لوازم اندازه گیری به تعداد ۲۲ نفر و در مجموع ۴۸ تیم اجرایی و تخصصی، به همراه ۲۲ نفر ناظر فنی و ایمنی، با بهره گیری از ۵۹ دستگاه خودروی عملیاتی، برنامه های پیش بینی شده را به انجام رساندند.

حسینی نژاد خاطرنشان کرد: تعدیل چهار هزار و ۶۱۶ مورد چراغ های روشنایی معابر، کشف ۱۰ دستگاه رمز ارز غیرمجاز، بهبود عملکرد ۶۷۸ دستگاه ساعت های فرمان نجومی مدارات روشنایی و توسعه بکارگیری از نرم افزار برقِ من در اخذ گزارش های مردمی به تعداد ۴۱۵ مورد ثبت در سامانه، به عنوان مهم ترین اقداماتی است که در قالب مانور مورد اشاره عملیاتی شده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمایش سراسری بهینه سازی شبکه توزیع برق و اصلاح روشنایی معابر در استان سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..