تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین گردهمایی روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری برگزار می‌شود

«گراف‌دی» رویدادی در حوزه‌ی روابط‌عمومی اکوسیستم فناوری و نوآوری است که گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع می‌کند تا زمینه‌ای برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آن‌ها فراهم کند. این رویدادِ مستقل از سال گذشته آغاز به کار کرد.

بر‌این‌اساس، سومین رویداد روابط‌عمومی‌های حوزه‌ی فناوری با هدف بررسی تجربیات «مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان»، با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های بانکی، فناوری، ارتباطی و استارتاپی در صندوق نوآوری، شکوفایی ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.

روابط‌عمومی رویداد گراف‌دی می‌گوید:

مسئولیت اجتماعی شرکت نه‌تنها در میان جامعه و ذی‌نفعان به برند شرکت آگاهی ایجاد می‌کند؛ بلکه تصویری مثبت از آن را در اذهان پدید می‌آورد. از‌یک‌سو، عملکرد مالی شرکت را تحت‌تأثیر جدی قرار می‌دهد و آن را بهبود می‌بخشد و از‌سوی‌دیگر، به تقویت ذی‌نفعان و در شکلی فراگیرتر به حفظ و تقویت جامعه می‌انجامد.

روابط‌عمومی گراف دی اضافه می‌کند که شرکت‌های پیشرو به ارتباط میان برند یا علامت تجاری خود با مسئولیت اجتماعی شرکت اهمیت می‌دهند و سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی مسئولیت اجتماعی شرکت را هزینه‌بر تلقی نمی‌کنند؛ بلکه آن را اقدامی مبتنی‌بر مدیریت استراتژیک به‌منظور ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت و کمک به توسعه‌ی جامعه می‌دانند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری همایش گراف‌دی درباره‌ی دستاوردهای چنین همایش‌هایی می‌گوید:

بارها مطرح شده است ایرادی موجود در تمامی حوزه‌های تخصصی مانند روابط‌عمومی، تبلیغات، منابع انسانی و حوزه‌های توسعه‌ای مانند برنامه‌ریزی، نبود تخصص و دانش کافی میان مدیران و متخصصان و کارشناسان است. آنچه به‌عنوان دانش و تجربه میان برخی از مدیران و کارشناسان و متخصصان در حوزه‌های مختلف وجود دارد، نیاز حجم کارها و تنوع کارها و فرایندهای آن حوزه را پاسخ نمی‌دهد. روابط‌عمومی نیز از این مسئله مستثنی نیست؛ بنابراین، برگزاری این‌ نوع همایش‌ها به‌شرط استقبال از آن می‌تواند به تحولات در روابط‌عمومی منجر شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین گردهمایی روابط‌عمومی‌های اکوسیستم فناوری برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..