تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پیامبر بی معجزه» به بازار آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب پیامبر بی‌معجزه به‌قلم محمدعلی رکنی توسط نشر صاد منتشر شد. سیّدحمید، روحانی مبلغی است که برای برگزاری مراسم روضه همراه همسرش راهی یکی از روستاها شده و در مسیر گرفتار اشرار می‌شود. اکنون آسا سردسته اشرار که پسرش حاتم به جرم قاچاق اعدام شده، درصدد انتقام است. سیّدحمید اما تنها گرفتار در حبس آسا نیست، او در «نفس» خودش هم محبوس است.

محمدعلی رکنی دانش آموخته رشته ادبیات نمایشی و دین‌شناسی است. او برگزیده بخش آتیه ادبیات ایران در جایزه جلال آل احمد، برگزیده جشنواره خاتم در قسمت بزرگسال، نفر اول کنگره ملی داستان روحانیت و دفاع مقدس، نفر سوم داستان جشنواره اشراق و نویسنده تحسین‌شده رویدادهای متعدد دیگری‌ست.

در بخشی از کتاب آمده است: قادر از بستن دست‌های سیّدحمید که فارغ شد، دهانش را دمِ گوش او آورد و مردانه گفت:«شب دست‌هات رو می‌بندیم به دوتا تویوتا، از دو طرف تخته‌گاز تیک‌آف می‌کنیم، یا از وسط نصف می‌شی یا جفت‌شون از بیخ کنده می‌شن.»

کتاب «پیامبر بی‌معجزه» در ۱۶۸صفحه و با قیمت ۴۰ هزار تومان توسط نشر صاد به چاپ رسیده است.

۵۸۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پیامبر بی معجزه» به بازار آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..