تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمامی اماکن ورزشی سی ‌سخت در اختیار زلزله‌زدگان قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ محمدتقی علوی اظهار: از همان شب اول زلزله اماکن ورزشی شهرستان دنا جهت ارائه خدمات به شهروندان زلزله‌زده در اختیار نیروهای هلال احمر و شبکه بهداشت قرار گرفت. 
مدیرکل ورزش و جوانان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد بر خود لازم دانست تا در بحران زلزله در کنار مردم سی‌سخت باشند پس بنابراین همه اماکن ورزشی شهر سی‌سخت را توسط اداره ورزش وجوانان دنا در اختیار هلال احمر و شبکه بهداشت گذاشتیم تا بتوانند به آسیب‌دیدگان زلزله خدمات دهند.
علوی تصریح کرد: تعدادی از هیأت های ورزشی شهرستان دنا در این بحران کنار مردم بودند و همواره خواهند به خصوص هیأت کوهنوردی شهرستان بویراحمد و شهرستان دنا نسبت به طبخ غذای گرم و توزیع بین مردم اقدام کردند و تا روزهای آینده هم با پخت غذای گرم و نان مردم شهر سی سخت را یاری خواهند کرد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمامی اماکن ورزشی سی ‌سخت در اختیار زلزله‌زدگان قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..