تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام رسان ایرانی بیسفون، اسفندماه به کار خود پایان می‌دهد

پیام‌رسان ایرانی بیسفون سال ۹۱ توسط شرکت تراشه سبز ساخته و سال ۹۳ در نمایشگاه تلکام رونمایی شد. این پیام‌رسان زمانی معرفی شد و به محبوبیت رسید که پیام‌رسان‌های ایرانی به‌تازگی در حال باز کردن جای خود میان کاربران فضای مجازی بودند؛ مسیری که البته با موفقیت همراه نشد. بیسفون جزو سه پیام‌رسانی بود که طبق گفته‌های رئیس سازمان فناوری اطلاعات در سال ۹۷، وام ۵ میلیارد تومانی وزارت ارتباطات را برای ادامه‌ی توسعه‌ دریافت کرد.

حال بیسفون با ارسال پیامی به کاربران خود، خبر از پایان فعالیتش به ‌دلیلی نامعلوم می‌دهد. بیسفون در پیام خود نوشته است:

کاربران عزیز و فهیم بیسفون پس از ۸ سال فعالیت در بیسفون به دلایل متعدد تصمیم به توقف فعالیت بیسفون گرفته‌ایم. از شما که همواره همراه و پشتیبان ما در توسعه و گسترش بیسفون بوده‌اید بی‌نهایت سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم پس از رفع مشکلات مجددا با قدرت به عرصه این خدمات بازگردیم. از شما خواهشمندیم اطلاعات و فایل‌های مورد نیاز خود را تا پیش از ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ از بیسفون بردارید چون پس از این تاریخ دسترسی به بیسفون مقدور نخواهد بود. از همکاری شما سپاسگزاریم.

پیام بیسفون به کاربران خود درمورد توقف فعالیتش

بیسفون با انتشار اطلاعیه‌ای در وب‌سایت خود برخی موارد را اطلاع‌رسانی کرده و گفته است که به‌زودی دلایل توقف فعالیت خود را اعلام می‌کند. در اطلاعیه‌ی بیسفون می‌خوانیم:

توفیق یک پیام‌رسان بر پایه‌ی اعتماد کاربران آن است و بیسفون این افتخار را داشته است که طی سال‌های فعالیت خود به بیش از ۵ میلیون کاربر فعال خدمات ارائه کند. رشد بیسفون بدون همراهی و حمایت‌های دائمی این کاربران شدنی نبود. امیدواریم بتوانیم در شرایط بهتر میزبان این کاربران در آینده باشیم.

رشد و توسعه پیام‌رسان های بومی علاوه بر تصمیمات صحیح کسب و کاری به دانش عمیق فنی و نرم‌افزاری نیاز دارد. این مهم بدون همراهی همکاران فعلی و سابق ما در بیسفون شدنی نبود. مفتخریم امکان همکاری با بیش از ۱۰۰ نفر از بهترین نخبگان کشور را برای توسعه پلتفرم پیام‌رسان داشته‌ایم و از این طریق از آن‌ها قدردانی می‌کنیم.

بیسفون در ادامه اشاره کرد که همواره سعی در دور بودن از حواشی داشته و مستقل از هر نوع جریان سیاسی و بهره‌برداری‌ کوتاه مدت جناحی به فعالیت تخصصی پرداخته است. بیسفون توقف فعالیت خود را تصمیمی صرفا تخصصی و کسب و کاری عنوان می‌کند.

بیسفون در مورد بازپرداخت وام خود به وزارت ارتباطات اعلام کرد که متعهد به انجام مسئولیت‌ها و تعهدات خود در پاسخ به حمایت‌های صورت‌گرفته خواهد بود و در این زمینه با نهادهای ذیربط در تعامل است. در ادامه می‌خوانیم:

بیسفون به‌عنوان یک استارتاپ قدیمی در حوزه فناوری اطلاعات در یک فرصت مناسب نسبت به تحلیل و بررسی مسیر ۸ ساله خود و دلایل توقف فعالیتش در یک محیط کاملا تخصصی و به دور از حاشیه اقدام خواهد کرد.

بیسفون از کلیه‌ی کاربران خود خواسته است از اطلاعات و فایل‌های مورد نیازشان تا پیش از ۱۵ اسفند پشتیبان تهیه کنند؛ چرا که این اطلاعات پس از تاریخ اعلامی، در دسترس نخواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام رسان ایرانی بیسفون، اسفندماه به کار خود پایان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..