تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت تندیس جشنواره ملی یکصد واحد مشتری‌مدار توسط همراه خدمات خاورمیانه

شرکت همراه خدمات خاورمیانه به دلیل جلب رضایت مشتریان، گستردگی خدمات پس از فروش، سرعت عمل، دقت، خدمات ویژه برای مشتریان وفادار، اطلاع‌رسانی خدمات، کیفیت خدمات پس از فروش، پرسنل متبحر، گارانتی معتبر و با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی‌های تخصصی انجام‌شده، موفق به دریافت بالاترین نشان سه ستاره و تندیس جشنواره شد.

سامتل

لوح این شرکت توسط دکتر احمد شریعت‌زاده، رئیس فراکسیون پاسخگویی ادوار مجلس شورای اسلامی، به هیئت مدیره اهدا شد.

این جشنواره با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، معاون قوه قضاییه، نماینده وزارت امور خارجه، اساتید دانشگاه، معاونین وزارت صمت، مسئولان سازمان حمایت و ... برگزار شد.

 اینستاگرام: Hamrah_khadamat_khavarmeyaneh

سامتل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت تندیس جشنواره ملی یکصد واحد مشتری‌مدار توسط همراه خدمات خاورمیانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..