تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتوبوس برقی هیوندای دچار آتش‌سوزی شد

یکی از مقامات آتش‌نشانی کره جنوبی روز سه‌شنبه اعلام کرد که یک دستگاه اتوبوس برقی تولید‍شده توسط هیوندای درحالی‌که در شهر مورد استفاده قرار گرفته بود، دچار آتش‌سوزی شد. حدود چند ماه از آتش‌سوزی مشابه خودروهای الکتریکی منجر به فراخوانی برای بازرسی باتری آن‌ها می‌گذرد و این حادثه بار دیگر تردیدها درباره‌ی ایمنی باتری خودروی الکتریکی را تشدید می‌کند. 

به گزارش اتوبلاگ، در این حادثه که پس از بازرسی اتوبوس خالی در حال بازگشت به گاراژ رخ داد، هیچ فردی آسیب ندید. یکی از مقامات ستاد خدمات آتش‌نشانی در جنوب شرقی شهر چانگ‌وون، در این زمینه به رویترز گفت:

سازنده باتری‌های این اتوبوس هنوز مشخص نشده است؛ انتظار می‌رود مسئولان هیوندای موتور، وزارت حمل‌ونقل، مؤسسه آزمایش و تحقیقات خودرو کره جنوبی، مؤسسه تحقیقات ملی آتش‌نشانی و ستاد خدمات آتش‌نشانی چانگ‌وون جلسه‌ای داشته باشند تا درباره‌ی بازرسی حادثه و مسائل پیش‌آمده بحث کنند.

اما گزارش رسانه‌های محلی نشان می‌دهد که اتوبوس برقی Elec City از باتری‌های LG Chem که کاملا متعلق به شرکت باتری LG Energy Solution است، تأمین می‌شود. هیوندای موتور و LG Energy Solution در این زمینه تاکنون اظهارنظر نکرده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

در ماه اکتبر، هیوندای ۲۵,۵۶۴ دستگاه خودروی الکتریکی (EV) کنا را در کره جنوبی به دلیل خطر اتصال‌کوتاه که احتمالاً در اثر تولید نادرست سلول‌های باتری ولتاژ بالا ایجاد شده، فراخواند. مقامات کره جنوبی پس از آتش‌سوزی در خودروی برقی هیوندای کنا که فراخوانده شد و به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت کرد، تحقیق درباره‌ی کفایت فراخوان داوطلبانه را آغاز کردند که در آن، فقط برخی از باتری‌های وسایل نقلیه تعویض شدند.

ارزش سهام هیوندای موتور به دلیل این حادثه ۰٫۲ درصد کاهش یافت؛ اما ارزش سهام این شرکت در بازار گسترده‌تر KOSPI از ساعت ۰۴:۴۷ به وقت گرینویچ ۰٫۳ درصد افزایش داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتوبوس برقی هیوندای دچار آتش‌سوزی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..