تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی اعضا جدید هیئت مدیره جامعه مهندسان کیش

به گزارش به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حمایت جمع کثیری از مهندسان کیش، در سالن هتل میراژ تشکیل شد.مجمع عمومی با انتخاب : آرمان شایگان جم، فرشاد فولادی، نادر ابراهیمی، نرگس شمس، محمد کورانی، ناصر مقدم نژاد، علی ملکی، فقیه رضایی و سید حامد مولانا به عنوان اعضای هیات مدیره و آقایان جراحی و نیما نجفی بعنوان بازرس برای مدت دو سال با رای اکثریت موافقت نموده. همچنین آقایان طباطبایی و نجاتی بعنوان اعضای کمیته انتظامی جامعه انتخاب شدند.
اعتلای فرهنگ مهندسی، رعایت الگو های نوین ساخت، افزایش ایمنی، کاهش پرت و هدر رفت مصالح، احترام به محیط زیست جزیره و اعتلای جایگاه و کرامت انسان و کیشوندان، کاهش بروکراسی اداری ، بسط دانش فنی، بکارگیری مهندس ذیصلاح در امر ساخت، نظام مند نمودن فرایند های مهندسی از جمله اهئاف هیات مدیره جدید بود که مورد اعتماد مهندسین کیش قرار گرفت.
در پایان مراسم، تحلیف اعضای هیئت مدیره انجمن مهندسان کیش در پیشگاه کلام الله مجید با تاکید بر قانون مداری و محترم شمردن اصول اخلاق مهندسی و همچنین وجدان حرفه ای توسط عضو محترم شورای کیش آقای مهندس شرفی برگزار گردید.
لازم به ذکر است که جزیره زیبای کیش با ۹۱ کیلومتر مربع و ساختاری مردم نهاد که همواره پیشرو در حمایت از بخش خصوصی در کشور بوده و یکی از مناطق درخشان در صنعت ساختمان کشور اسلامی می باشد بطوریکه حجم ریالی پروژه های عمرانی در دست ساخت جزیره فرا تر از یک سوم کل بودجه عمرانی کشور است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی اعضا جدید هیئت مدیره جامعه مهندسان کیش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..