تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان برای یارانه آرد و نان در اصفهان

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به ۹۷۰ طرح نیمه تمام اقتصادی در استان اصفهان اظهار داشت: طرح های نیمه تمام اقتصادی دراستان اصفهان به این معناست که عده ای سرمایه گذاری کردند اما با موانع بوروکراسی اداری که کمر سرمایه گذار را خم کرده است مواجه شدند.

وی افزود: امیدواریم تا چهارماه آینده طرح های راکد اقتصادی در استان اصفهان فعال شود و طرح های نیمه تمام هم به نتیجه برسند چراکه با تحقق این امر سرمایه گذاران در بخش اقتصادی استان ترغیب به مشارکت می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه در حوزه صادرات و رفع موانع تولید پیگیری بخش نهاده های دامی و بخش آرد و نان نتایج موفقیت آمیزی به همراه داشت، گفت: سامانه «رهتاب» که سرنام «راهکار هوشمندانه تنظیم الکترونیکی بازار» در راستای توزیع آرد استفاده شد و به رانت زایی فائق شدیم و محصول را به دست مصرف کننده نهایی رساندیم.

وی اضافه کرد: دولت سالانه بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان یارانه آرد و نان تخصیص می دهد که بیش از ۳ هزار میلیارد تومان آن در استان اصفهان است و از طریق سامانه «رهتاب» علاوه بر توزیع آرد، کالای اساسی شکر هم مدیریت شد.

قاضی عسگر با اشاره به تشکیل انجمن صادرکنندگان در استان اصفهان گفت: در استان اصفهان شرکت های مدیریت صادرات تخصصی پدید آمدند که اتفاق مهمی است.

وی افزود: شهرک صنعتی طلاو جواهر تعیین تکلیف شد و هیات موسس شهرک پوشاک هم انتخاب شده است وقرار است شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی هم در استان اصفهان دایر شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به ۲۰ پروژه بزرگ اقتصادی به نتیجه می رسد، گفت: تسهیلات پرداختی در حوزه تولید و رونق تولید و مشاغل خانگی در استان اصفهان در برخی مواقع بانک ها از پرداخت تسهیلات ناتوان هستند.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص ۳ هزار میلیارد تومان برای یارانه آرد و نان در اصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..