تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر فاش‌شده میت X2 از تاشدن این گوشی به‌سمت داخل خبر می‌دهد

هواوی پیش‌تر اعلام کرده است که قصد دارد روز ۲۲ فوریه‌ی ۲۰۲۱ (۴ اسفند ۱۳۹۹) گوشی تاشدنی جدید خود را با نام میت ایکس 2 (Huawei Mate X2) رونمایی کند. شایعه‌ای اعلام کرد شرکت چینی قصد دارد طراحی گوشی‌های تاشدنی خود را در میت X2 تغییر دهد و این گوشی به‌جای تا شدن به‌سمت بیرون، به‌سمت داخل تا شود.

بر اساس گزارش خبرگزاری GSMArena، پوستر جدید منتسب‌به هواوی میت X2 که به‌تازگی فاش شده مهر تأییدی بر این موضوع می‌زند. بدین ترتیب هواوی قصد دارد سراغ طراحی‌ای برود که سامسونگ در گوشی گلکسی فولد معرفی کرده بود. 

پوستر فاش شده هواوی میت ایکس 2 / Huawei Mate X2 تاشدگی به سمت داخل

در پوستر بالا یکی از نقل‌قول‌های معروف آلبرت اینشتین دیده می‌شود: «دانش محدود است، اما تخیل تمام جهان را دربرمی‌گیرد». جمله‌ی «هواوی میت X2 درون بدنه‌ای جدید» نیز در بخش زیرین پوستر به‌چشم می‌خورد که مشخصا به فرم فاکتور جدید در میت ایکس ۲ اشاره می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

بر اساس آنچه اخبار می‌گویند گوشی هواوی میت X2 قرار است دارای پردازنده‌ی کرین 9000 باشد و از فناوری شارژ سریع سیمی ۶۶ وات بهره بگیرد. داشتن پنل پشتی‌ای که روی آن صفحه‌نمایش وجود نداشته باشد احتمالا بدین معنی است که میت X2 هواوی توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم را هم خواهد داشت. احتمالا میت X2 از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات استفاده خواهد کرد؛ گوشی میت 40 پرو هواوی نیز از این استاندارد بهره می‌برد. 

گفته شده است که معرفی گوشی میت X2 در چین اتفاق می‌افتد و امیدوار هستیم دستگاه مورداشاره در آینده‌ای نه‌چندان دور وارد بازارهای بین‌المللی هم بشود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر فاش‌شده میت X2 از تاشدن این گوشی به‌سمت داخل خبر می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..