تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاظم اکرمی: الان زمان خوبی برای لج و لج‌بازی و بازی‌های سیاسی نیست

در ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ دغدغه بخش زیادی از فعالین سیاسی بر این امر قرار گرفته که شرایط برای رأی دادن گروه بیشتری از مردمِ فراهم شود؛ یکی از مهم‌ترین کارها در این زمینه این است که شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها به گونه‌ای متفاوت از انتخابات مجلس یازدهم عمل کند تا همه سلیقه‌ها بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

کاظم اکرمی، ‌فعال سیاسی در این ‌باره اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم مردم را به رأی دادن ترغیب کنیم لازم است کارهایی صورت گیرد که متاسفانه برای انجام برخی از امور دیر شده است. اما آنچه اکنون اهمیت دارد این است که شورای نگهبان و سایر دستگاه‌های مرتبط با انتخابات زمینه را برای مشارکت حداکثری فراهم کنند تا مثل انتخابات مجلس فقط عده‌ای خاص کاندیدا نشوند.

عضو کابینه دولت دوران جنگ در ادامه گفت: در واقع نظارت استصوابی و بررسی سلیقه‌ای صلاحیت‌ها این پیام را به افکار عمومی می‌دهد که حق انتخابات آزاد ندارند. نتیجه چنین رویکردی در انتخابات مجلس یازدهم نمایان شد به طوری که در شهر تهران حدود ۸۵ درصد از واجدین رأی دادن انگیزه‌ای برای حضور در پای صندوق‌های رأی نداشتند.

او تصریح کرد: باید برای حضور سلیقه‌های مختلف در انتخابات باید کاری انجام داد تا همه مردم بتوانند کاندیدای مورد نظرشان را در رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری ببینند و از این طریق برای رأی دادن رغبت داشته باشند. همه ارکان نظام باید به این مساله بسیار مهم فکر کنند که کشور شرایطی فوق‌العاده دشوار دارد و تنها با یک انتخابات با مشارکت زیاد می‌توانیم در رویارویی با جهان دست بالا را داشته باشیم.

این ‌فعال سیاسی توضیح داد: نکته مهم دیگر این است که مسئولان ارشد بیش از همه متوجه شرایط و دغدغه‌های مردم هستند و به همین دلیل حاکمیت باید صدای جامعه را بشنود و از بروز نارضایتی‌ها جلوگیری کند. اکنون بسیاری از دانشجویان در تدارک مهاجرت به خارج از کشور هستند که این اصلاً زیبنده نیست. تصمیم‌گیران اگر نظرات متخصصان و دانشگاهی‌ها را گوش کنند، حتماً به مرور زمان بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

کاظم اکرمی در پایان گفت: الان زمان خوبی برای لج و لج‌بازی و بازی‌های سیاسی نیست.

216216




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاظم اکرمی: الان زمان خوبی برای لج و لج‌بازی و بازی‌های سیاسی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..