تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داعش به طور رسمی در کنار عربستان علیه انصارالله قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری «الخبر الیمنی»، گروه تروریستی داعش امروز (پنجشنبه) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای این گروه تروریستی عملیاتی را علیه مواضع انصارالله در جبهه «الکساره» آغاز کرده و تعدادی از نیروهای این جنبش را کشته (شهید کرده) و یا مجروح کرده اند.

پیشتر برخی رسانه ها گزارش دادند که تعدادی از رهبران داعش و القاعده برای مقابله با رزمندگان انصارالله به مارب رفته اند.

این درگیری از چند روز پیش همزمان با تسلط نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله بر پایگاه نظامی ائتلاف سعودی «کوفل» در صراوح آغاز شده است.

از سوی دیگر، هماهنگ‌کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اخیرا خواستار کاهش تنش‌ها در استان مأرب واقع در غرب یمن شده است. مارک لوکاک گفت: هرگونه اقدام نظامی در مأرب پیامدهای انسانی غیرقابل تصوری خواهد داشت و باعث آوارگی صدها هزار نفر می شود.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز و حمایت همه جانبه آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

حملات ائتلاف سعودی و نیروهای وابسته به این ائتلاف و محاصره دریایی، زمینی و هوایی کشور فقیر یمن از سوی سعودیها موجب شده تا سازمان ملل نسبت به بروز فاجعه قحطی در این کشور هشدار دهد.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داعش به طور رسمی در کنار عربستان علیه انصارالله قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..