تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیسیون صنایع و معادن مجلس از طرح‌های توسعه ای سایپا حمایت کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سایپا نیوز، نمایندگان خانه ملت سپس از خط تولید شاهین، محصول جدید سایپا بازدید کرده و در جلسه ای مشترک با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروسازی در جریان فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه و برنامه‌های توسعه ای در تولید و ارتقاء سطح کیفی محصولات قرار گرفتند.

رئیس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این بازدید، ضمن اعلام حمایت از طرح های توسعه ای گروه خودروسازی سایپا، خودرو شاهین را نماد تبدیل تحریم ها به فرصت توصیف کردند و اعتقاد داشتند که این محصول می تواند سهمی از بازارهای منطقه نیز به خود اختصاص دهد.

نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس بعد از آنکه از جزئیات فعالیت های در حال انجام گروه خودروسازی سایپا مطلع شدند برای کمک به صنعت خودرو اعلام آمادگی کردند و ابراز داشتند که در راستای تسهیل شرایط برای فعالیت خودروسازان و حذف قوانین متضاد با پیشرفت صنعت خودرو هرگونه پیشنهادی را بررسی خواهند کرد.

223229




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیسیون صنایع و معادن مجلس از طرح‌های توسعه ای سایپا حمایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..