تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برف همدان را سفیدپوش کرد

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ بارش برف که از شب گذشته در همدان آغاز شده تا بعدازظهر امروز در استان ادامه خواهد داشت.

محمد حسن باقری شکیب با اعلام مطلب فوق افزود: میزان بارش‌ها در ایستگاه هواشناسی فرودگاه همدان ۳۸ میلیمتر و ایستگاه دانشگاه بوعلی ۵۹.۶ میلیمتر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از شب گذشته سامانه بارشی با ریزش برف اکثر نقاط استان را زیر پوشش قرار داده است اظهار داشت: بر اساس داده‌های هواشناسی، از امشب شاهد کاهش دما خواهیم بود به طوری که میانگین دمای هوا در استان به منفی ۹ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی گفت: بیشترین میزان بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در نهاوند با ۶۲ میلیمتر و اسدآباد با ۶۱.۵ میلیمتر ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه میزان بارش‌ها در ایستگاه هواشناسی فرودگاه همدان  ۳۸ میلیمتر و ایستگاه دانشگاه بوعلی داخل شهر ۵۹.۶ میلیمتر گزارش شده است یادآور شد: کمترین میزان بارش‌ها مربوط به شهرستان فامنین با ۱۵ میلیمتر بارش است.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برف همدان را سفیدپوش کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..