تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در قرن قهرمانی؛ برنده‌ای | جشنواره نوروزی جی‌پلاس

و با مراجعه به مراکز فروش جی‌پلاس و یا فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس از تخفیف و هدایای نقدی بهره‌مند شوید.

در قرن قهرمانی؛ برنده‌ای | جشنواره نوروزی جی‌پلاس

مزایای جشنواره منوط به شرایط زیر است:

· تخفیفات نقدی روی محصولات منتخب و به شرط نصب محصول: در این جشنواره تخفیفات محصول بر اساس جداول جشنواره در نظر گرفته شده است و پس از نصب محصولات به شماره شبای مشتریان واریز می‌گردد.

· هدایای نقدی برای همه: در این جشنواره، علاوه بر تخفیفات محصول، شانس برنده شدن مبالغ نقدی از۲,۰۰۰,۰۰۰  ریال تا ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال برای همه وجود دارد که بعد از نصب محصول به قید قرعه به مشتریان تعلق خواهد گرفت و پس از ارسال شماره شبای حساب مشتریان مبلغ آن از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی می گردد.

· ‌مزایای این جشنواره مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره به‌همراه گارانتی گلدیران، از طریق نمایندگی‌های مجاز و نصب توسط شرکت گلدیران است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط جشنواره کافی است با شماره ۰۲۱۸۴۷۳۳ تماس بگیرید و یا به فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس مراجعه کنید.

۲۱۲۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در قرن قهرمانی؛ برنده‌ای | جشنواره نوروزی جی‌پلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..