تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جف بزوس دوباره به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل شد

به گزارش Cnet، مدیرعامل سابق آمازون جایگاه ثروتمندترین فرد دنیا را از ایلان ماسک پس گرفت. ثروت جف بزوس تا تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۱ به ۱۹۰٫۴ میلیارد دلار رسید و این درحالی است که ثروت ایلان ماسک به ۱۷۳٫۴ میلیارد دلار می‌رسد.

مقاله‌ی مرتبط:

بیل گیتس، مدیرعامل سابق مایکروسافت، با دارایی ۱۲۳٫۹ میلیارد دلار به چهارمین فرد ثروتمند دنیا تبدیل شد و پس از او مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک، با ثروت ۱۰۰ میلیون دلار قرار دارد. برنار آرنو فرانسوی با ثروت ۱۵۷٫۹ میلیارد دلار، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس، برای مدتی کوتاهی توانسته بود جایگاه ثروتمندترین فرد جهان را از بزوس بگیرد.

بزوس در ماه ژانویه اعلام کرد که دیگر در سمت مدیرعاملی آمازون فعالیت نمی‌کند؛ البته او همچنان رئیس هیئت‌مدیره این شرکت خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جف بزوس دوباره به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..