تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ستاره اول» نخستین رتبه را در میان شرکت‌های گروه رایانه در شاخص بهره‌وری کسب کرد

همایش رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-100) یکشنبه ۲۶ بهمن‌ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. در این مراسم، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مدیر مرکز ‌رتبه‌بندی شرکت‌های برتر، معاونین وزارت صمت و جمعی از مسئولان کشوری و مدیران بنگاه‌های اقتصادی کشور حضور داشتند.

به‌گزارش زومیت، در این همایش اسامی شرکت‌های برتر ایران اعلام و از مدیران تعدادی از این شرکت‌ها تقدیر شد. در این رزمینه، شرکت ستاره اول در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران موفق شد رتبه‌ی نخست را از نظر بهره‌وری کل عوامل در بین شرکت‌های گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته کسب کند که از محمد‌جواد صدوقی، مدیرعامل این شرکت، تقدیر شد.

گفتنی است شاخص بهره‌وری کل عوامل نمایانگر نسبت ارزش افزوده سازمان به منابع و داده‌های سازمان (هزینه‌ی نیروی انسانی و هزینه‌ی سرمایه) است. «ستاره اول» چندی پیش نیز در مجمع عمومی سال ۱۳۹۹ ‌رشد ۷۷درصدی درآمد عملیاتی را درمقایسه‌با سال مالی گذشته ثبت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ستاره اول» نخستین رتبه را در میان شرکت‌های گروه رایانه در شاخص بهره‌وری کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..