تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی سرخابی ها مقابل منتخب ۹۸ در بازی یادبود میناوند و انصاریان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های منتخب ۹۸ و منتخب سرخابی از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی به یاد علی انصاریان و میناوند به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری ۳ بر یک سرخابی ها به پایان رسید.

یکی از اتفاقات جالب توجه این مسابقه آمادگی علی کریمی بود که عملکرد قابل توجهی در این دیدار داشت. کریم باقری هم در نیمه اول یک شوت زیبا داشت که ضربه او به تیردروازه ابراهیم میرزاپور برخورد کرد.

کریم باقری هم در دقیقه ۷۹ این مسابقه یک پنالتی را برای منتخب ۹۸ از دست داد.

ترکیب تیم منتخب ۹۸ مقابل تیم سرخابی

پرویز برومند، مهدی هاشمی‌نسب، محمد خاکپور، علی‌اکبر استاداسدی، رضا شاهرودی، علیرضا منصوریان، کریم باقری، سیروس دین‌محمدی، خداداد عزیزی، رسول خطیبی و علی دایی/ سرمربی: بیژن ذوالفقارنسب

ترکیب تیم سرخابی مقابل تیم منتخب ۹۸

ابراهیم میرزاپور، یحیی گل‌محمدی، رحمان رضایی، بهروز رهبری‌فر، محمد نوازی، حسین کاظمی، مهدی تارتار، جواد کاظمیان، علی نیکبخت‌واحدی، علی کریمی و بهنام ابوالقاسم‌پور/ سرمربی: علی پروین

ستار همدانی، عادل کلاه کج، اسماعیل حلالی، پژمان جمشیدی،میثم رضاپور، ادموند بزیک و مهدی امیرآبادی دیگر بازیکنانی بودند که در این مسابقه به میدان رفتند.

گل ها:

تیم منتخب سرخابی: علی کریمی (۲۴) ، جواد کاظمیان(۲۵)، بهنام ابوالقاسم پور (۳۰)

تیم منتخب ۹۸: رسول خطیبی (۳۸)، خداداد عزیزی (پنالتی) (۸۱)

بیشتر بخوانید: تونل ستاره‌های فوتبال برای میناوند و انصاریان/عکس

۲۵۳ ۲۵۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی سرخابی ها مقابل منتخب ۹۸ در بازی یادبود میناوند و انصاریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..